yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb er een besteld 5 dagen werd er gezegd maar we zijn nu 17 dagen verder.... Snap nog steeds niet waarom ze 5 dagen zeiden als er geen voorraad is....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ejb_van_leeuwen ,

Ik snap dat je hiervan en beetje in de war bent. Hoe eerder je het toestel hebt besteld hoe sneller je deze binnen zult hebben, als je het toestel pas later hebt besteld betekent het ook dat je het toestel later zal krijgen.
Op dit moment zoals je ziet via de shop is er en levertijd van 1 week gaande.
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat gek is dat ik 7-11 gebeld heb met vodafone toen kreeg te horen dat er 200+ Note 4 op voorraad zijn van de levering op donderdagnacht , bel ik vandaag weer op 10-11 krijg te horen dat er afgelopen vrijdag niets is geleverd door Samsung.. Nu snap ik het zeker niet meer... eerst 5 dagen levertijd dan wel weer op voorraad dan nee hoor helemaal niks binnen gekomen.....:@
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ejb_van_leeuwen ,

Snap de verwarring die je meebrengen. Het kan zo zijn dat en aantal soorten toestellen later worden geleverd of te laat denk bijvoorbeeld aan de iPhone 6 en 6 plus die worden steeds te weinig geleverd en dat brengt problemen mee... Momenteel zie je ook op de shop staan dat er en levertijd is van 1 week. En let op, de mensen die eerst de Note 4 hebben besteld krijgen natuurlijk het toestel als eerst binnen en zo gaat dit dan per dag/per week verder.

Als je het contract dus deze maand hebt afgesloten is je geduld erg gewaardeerd.
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het probleem zit mij er meer in dat je mensen aan het lijntje houdt. Wees gewoon meteen eerlijk daar gaat het om.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ejb_van_leeuwen,

Uiteraard willen we niemand aan het lijntje houden. We communiceren de verwachtte levertijden eerlijk aan de hand van het aantal bestellingen en de verwachte leveringen. Wanneer een levering later dan deze verwachting wordt afgeleverd kan het helaas langer duren.

Ik begrijp dat het heel lastig is dat je daardoor langer moet wachten. Echter hebben we hier zelf uiteraard ook geen enkel voordeel van en vinden dit ook jammer.
zaazaa

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Na een klacht te hebben ingediend over Vodafone bij de Consuwijzer heb ik dit teruggemailed gekregen

Misleidende verkoop: wat mogen ondernemers niet doen?

  • Misleidende reclame maken, dus reclame waarin de ondernemer dingen zegt die niet waar zijn.
  • In de prijs niet alle extra kosten noemen, waardoor de totaalprijs hoger is dan u had verwacht.
  • Zeggen dat u de laatste kaarten voor een uitverkocht concert kunt kopen, terwijl het concert niet uitverkocht is.
  • Reclame maken voor producten die niet beschikbaar zijn. Dit worden ook wel ‘lokkertjes’ genoemd.
  • U een gratis product aanbieden zonder te vertellen dat u daarna iedere maand nog meer producten krijgt, waarvoor u moet betalen.
  • Zeggen dat ze aangesloten zijn bij een keurmerk of een branchevereniging, terwijl dat niet zo is
De twee dikgedrukte, onderstreepte regels zijn in dit geval waar het over gaat. De klacht is tevens doorgestuurd naar toezichthouder ACM. Ik raad aan dat iedereen die hiermee te maken heeft gehad, zijn/haar klacht indient op consuwijzer.nl
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ok bedankt zaazaa als er bij de volgende zending van vannacht mijn Note 4 niet bij zit, zal ik dit ook doen
itzdoomalex

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Via chat is mij gezegd dat mijn toestel deze week "uitgeleverd" MOET worden dus ik heb al een hoesje besteld, maar de actie van een gratis s cover kan niet meer want ze leveren weer te laat 🙂 wat leuk.... Nu is er een nieuwe actie van een gratis speaker maar daar kom je niet meer voor in aanmerking omdat je eerder een abonnement hent afgesloten. Met andere woorden laat je niet verleiden door acties want ze komen ze niet na! 🙂
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb ook maar een s view hoesje gekocht omdat ik er ook niet meer in aanmerking voor kom. Wat een slechte klant communicatie bij Vodafone laten niks weten terwijl ze in gebreke blijven. wat ze wel ze op dag van bestelling doen je duurdere abonnement laten ingaan bravo!!
itzdoomalex

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ejb_van_leeuwen klinkt bekend in mn oren 😉 ik heb nw
Net een sws gehad met track en trace code dus wss morgen binnen
itzdoomalex

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb mijn binnen ^^
goedezorg

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

  • ik niet.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Voor de mensen die het toestel de komende dagen verwachten alvast veel succes en veel plezier! Mocht je nog wachten kan het verschillen wanneer je het contract hebt afgesloten tijdens de release of weken pas verder.
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Zojuist door de brievenbus komen vallen...
De gratis S View Cover 😄
Top!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Awesome @Michel73 ! Veel plezier met je nieuwe Galaxy Note 4 + S View Cover :).
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dank je.
Mooie cover. Degelijke kwaliteit.
Zodra je 'm plaatst merkt je telefoon gelijk dat ie er is en krijg je een paar configuratie opties.
Met het sluiten van de cover kun je alsnog vanuit het beschikbare display , wat je hebt, je tlf bedienen.
Ik zal er me er iets meer in verdiepen, want volgens mij zijn hier heel veel leuke apps voor.

Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wouw @Michel73 het is en juweeltje! Helaas moet ik het nog even doen met me Galaxy S4...
Veel plezier ermee!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @Michel73 Ziet er goed uiuiuiuit. Ook de klok is erg stylish. Sjiek hoor. @SamsungExpert wanneer kun je weer verlengen?

Greetz, Per

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic