yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Wouw @Michel73 het is en juweeltje! Helaas moet ik het nog even doen met me Galaxy S4...
Veel plezier ermee!

Bekijk in context

222 Reacties 222
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @yvonnevandijk64 ,

Leuk om al te horen dat je geïnteresseerd bent in het toestel!
Ik raad je nog even om nog geduldig af te wachten mocht er al en datum verschenen zijn wanneer deze bij Vodafone te koop zal gaan zul je dit uiteraard op de website vinden!
yvonnevandijk64
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi super expert ja ik ben helemaal een Samsung verslaafde en ik heb vanmiddag die presentatie gezien dus die moet en zal ik uiteraard hebben. En aangezien ik dan ook mijn abonnement bij Vodafone kan verlengen vanaf 4 oktober en ik hoorde dat de note 4 in oktober in de winkels zou komen. Wil ik uiteraard vooraan in de rij staan. Dus ik moet nog ff geduldig zijn. En nog bedankt voor je snelle reactie
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @yvonnevandijk64 ,

Haha zoals me naam zegt ben ik ook en verslaafde en alleen maar Samsung! Weet al helemaal wat je bedoeld met de live stream ;).

Nog even geduld dus want het toestel is en aantal uren net pas vrijgegeven voor de pers.
Geen dank voor de rest en jij bedankt voor de kudo :)! Probeer altijd zo snel mogelijk te reageren, wanneer het kan!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Hier nog wat info over de Samsumg Galaxy Note 4 op de fantastische website van de Galaxy Club.
Zodat je je alvast kunt verlekkeren aan dit schitterende toestel.

Weblink: http://www.galaxyclub.nl/samsung-galaxy-note-4/

Veel leesplezier.

En schrijf eens een review in het Forum: Samsung, zodra je het toestel in je bezit hebt.

Succes!

Netwerker
Note-fan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zag dat de note4 met verschillende tech specs uitkomt, zoweleen versie met quad alsook octo core....en soms toegelicht met 3 soms 4gig intern geheugen....is al bekend of vodafone beide versies levert? Ik wil natuurlijk de octo core..44k flops =awesome!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Note-fan,

Klanten in Nederland krijgen een N910f. Dit is de variant met een Quad core processor.

Het voordeel van de N910f tegenover de N910c (Octa core) is dat de N910f de datasnelheiden van cat.6 ondersteunen. Hierdoor zal je datasnelheid hoger komen te liggen.

De processorkracht van de N910f en de N910c zijn gelijkwaardig.
slijkhuis

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gelukkig, die Octacore klinkt leuk in de oren, maar die andere zal beter functioneren. Die Octacore is voor de B-markt.

Nu dat de jullie orders aannemen online, is hij te reserveren in de winkel? Ik heb NPEY, die ik mag gebruiken op 16/10/2014. Ik hoop dat de vooraad voldoende is. (Amsterdam filialen).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @slijkhuis,

Bedankt voor je aanvulling :D.

Het is wel mogelijk om een pre-order te plaatsen via onze website. Ik heb contact gehad met een van onze winkels, ze geven aan dat alleen sommige telefoons gepreorderd kunnen worden, de Note 4 valt hier momenteel niet onder. Dit kan natuurlijk altijd veranderen. Wanneer je via een van de winkels je bestelling wilt plaatsen raad ik aan om dit bij de winkel zelf na te vragen.
Williamsabel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ben nog redelijk vers op dit forum, dus ik hoop dat ik op de juiste plek inhaak.
Komt de Note 4 met aangepaste Vodafone software (branded)?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

William
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Toestellen bij Vodafone zijn branded. Wat houdt dit dan in? Er kunnen alvast meegeleverde apps aanwezig zijn en updates gaan niet per direct vanuit Samsung.
sandis_nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vraagje; er worden verschillende leveringsdata genoemd, van eind september tot 17 oktober. Is er bekend wanneer het toestel bij Vodafone geleverd wordt?

Met vriendelijke groet,
Sander
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Waarschijnlijk zal het toestel rond Oktober de 10e worden geleverd en kunnen worden besteld.
Hou zeker de website in de gaten.
sandis_nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor je reactie! Ik heb ' m al besteld ????.
Kan niet wachten...... ????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Awesome! Laat je het ons weten hoe de Note 4 je bevalt als je hem binnen hebt ;)?
sandis_nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ja natuuuuuuuuurlijk!
DeboraNote4

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hallo,

ik hoop dt hij de 10e van okt. word geleverd, aangezien ik nu al een HALFJAAR wacht op de note 4.
Mijn s3 is halfjaar geleden kapot gevallen en nu de oude S van me vriend! kan dus NIET WACHTEN tot die binnen is.
ik wacht vol spanning af!


groetjes
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Er zal altijd zo snel mogelijk worden gehandeld zodat jij z.s.m in huis hebt.
Naja laten we zeggen dat je in dat halfjaar wachtte op de presentatie van Samsung ;).
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ik hoop met je mee want dat is vandaag☺️
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @susan886 ,

Succes en veel plezier mocht je voor de Note 4 gaan :p.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic