yvonnevandijk64

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung note 4

In oktober komt de nieuwe Samsung note 4 uit. Zou ik die al kunnen reserveren? Zoja wanneer is dan de exacte datum dat de note 4 uitkomt
222 Reacties 222
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ja! 🙂
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Wat is het stil hier ????
oli4b

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Klanten die te laat zijn geweest met bestellen en daardoor logischer wijs morgen geen note 4 in huis hebben krijgen een Samsung level on van Samsung toegestuurd. Ze krijgen de telefoon volgende week. 150 euro voor 1 week wachten.

Als je dus gisteravond had besteld krijg je alsnog een koptelefoon.

Klanten die een maand hebben moeten wachten en wel al aan een abonnement vast zitten en hun telefoon een week te laat krijgen, krijgen niks aan compensatie.
moharith

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helemaal mee eens. Ik zou mijn tel ook in week 41 krijgen en heb op tijd besteld. Waarom krijgen wij dan geen head phones?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @moharith ,

Heb je al eens op de volgende pagina gekeken, https://www.samsung.com/nl/promotions/#/ of daar wat tussen staat?

Over de koptelefoon waar @oli4b het over had ken ik zelf alleen bij de Galaxy Alpha en niet bij de Note 4.
DeboraNote4

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hallo,

ik heb geprobeert op de chat te komen, om te kijken of mijn note al verstuurt is.
ook via fb heb ik een berichtje gestuurd en geen antwoord gehad!
nou vraag ik me dus heeel erg af of ik morge dus mijn note 4 ontvang!!!

daarbij vind ik het BELACHELIJK dat mensen die hem morge niet ontvangen en al een tijdje een order hebben staan geen vergoeding krijgen als ze al wel 3 weken voor een abbo betalen en(zoals in mijn geval) er geen gebruik van kunnen maken (4G).. omdat telefoon kapot is of wat voor reden dan ook.

ondanks alles blij na 1uur aanhouden om op de chat te kunnen komen, dat ik dan eindelijk contact heb kunnen krijgen. en ik nu eindelijk duidelijkheid heb! en morge de mijne ook binnen krijg!


oli4b

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dit is de email die een klant heeft gehad. Ook klanten die op 16 oktober besteld hebben kregen zo'n email.

Beste klant,

Je bestelling van de nieuwste Samsung Galaxy Note 4 heeft helaas vertraging opgelopen door een leveringsprobleem van Samsung. Onze excuses hiervoor. We hopen je bestelling eind volgende week te kunnen leveren.

Omdat jij als één van de eersten hebt besteld, willen we je tegemoet komen en je alvast bedanken voor je geduld. Je krijgt daarom van Samsung gratis de 'Level On Headset' ter waarde van €199,- zo snel mogelijk thuisgestuurd.

Bekijk de headset alvast op de website van Samsung.

Met vriendelijke groet, Vodafone
moharith

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waar het om gaat is dat zij die s cover ook krijgen. Onze datum is ook (een paar keer) uitgesteld en mensen die gisteren bestellen wisten van te voren dat zij de tel pas in de loop van volgende week zouden krijgen
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Hond uitgelaten done
Koffie pakken done

Wachten duurt langgggg ????????????
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Tussen 15.00 en 17.00 KAK zit ik op een verjaardag ver van mijn huiselijk. Hopen dat ze bij de buren aan bellen.
Jasmijn1983

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Goedemorgen Susan... Ik hoop voor je dat hij heel snel zal arriveren! Ik heb toch ook nog maar een keer de t&t code opgevraagd... verwachting hier is tussen 11.00 en 13.00....! Spannend 🙂

Dat is dan wel weer een goede service... de 24/7 chat 🙂
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Hoer tussen half 9 en half 11
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Hier dus grr spelling controle en goede morgen jasmijn ????
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Briefje op de deur deur dave wil je mijn post op nummer ..... Brengen doen ze hier wel
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja zat ik ook aan te denken dan is het vanavond erg rustig op dit Forum hahahahha. Jullie ook lekker genieten van jullie nieuwe gadget.
susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Dan zal ik hier afgod wat neerzetten en dan staat gepost met de note 4 ????????????????
Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Gisteren ook de bevestigingsemail gehad dat ik 'm vandaag krijg 😄
Helaas nog geen t&t code ontvangen dus denk dat ik de chat maar even bezoek.
Vanmiddag heb ik een verjaardag dus wil weten waar ik aan toe ben.

susan886

Stamgast
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes
Ik heb hem in mijn hand blij????????????????????????????????????????????????
Cilla

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Nou er staat dat er getekend moet worden voor je pakketje dus ik weet niet of ze m dan bij de buren achterlaten.
Dave1973

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
De buren kunnen heel goed tekenen. 😉

We gaan het meemaken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic