kevindungen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s advance

Hallo allemaal, ik heb een samsung galaxy s advance, sinds juli bij mijn abbonoment, maar sinds een week doet hij helemaal niks meer. Ik heb al van alles geprobeerd, kan iemand mij helpen wat ik moet doen?
alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Kevin, dat klinkt niet goed. Ik adviseer je om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Laat het toestel controleren door mijn collega. Mocht het toestel defect zijn zullen we kijken wat de mogelijkheden zijn. We kunnen het toestel bijvoorbeeld aanbieden ter reparatie.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hé kevindungen, wat heb je allemaal al geprobeerd? Kun je zeggen wat er gebeurt als je het toestel aanzet? Of komt er helemaal niets in beeld? Stomme vraag misschien: maar weet je zeker dat de batterij wel vol is?
kevindungen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ja op internet de drie knoppen home knop aan en uit knop en volume toets tegelijk. aan computer gehangen, hij doet helemaal niks. geeft geen kik. jep batterij is vol. en er komt ook niks in beeld, en als ik hem aan de computer hang. normaal hoor je dan een geluidje dat is ook niet.
groetjes
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Kevin, dat klinkt niet goed. Ik adviseer je om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Laat het toestel controleren door mijn collega. Mocht het toestel defect zijn zullen we kijken wat de mogelijkheden zijn. We kunnen het toestel bijvoorbeeld aanbieden ter reparatie.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
kevindungen schreef:
hallo ja op internet de drie knoppen home knop aan en uit knop en volume toets tegelijk. aan computer gehangen, hij doet helemaal niks. geeft geen kik. jep batterij is vol. en er komt ook niks in beeld, en als ik hem aan de computer hang. normaal hoor je dan een geluidje dat is ook niet.
groetjes
Heey Kevin, laat je me even wat weten ? Thaanks
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic