feeling-well

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Galaxy Gio GT -S5660

Goedendag,
Galaxy Gio GT-S5660
Sinds 2/3 dagen batterij verbruik meer dan extreem, mag om de 6/8 uur totaal opladen
batterij verbruik zegt me: 50%standby, 50% radio.
Heb die nog nooit gebruikt, alles staat op uit en toch deze melding.
Graag hulp dit weer te normaliseren.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Feeling Well, Goed om te horen dat het probleem opgelost is en dat de batterij weer zijn normale uren mee gaat 🙂 Taakbeheer controleren is altijd een prima optie 🙂 Ik zal deze topic sluiten. Ik wens je veel plezier met het toestel.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
feeling-well schreef:
Goedendag,
Galaxy Gio GT-S5660
Sinds 2/3 dagen batterij verbruik meer dan extreem, mag om de 6/8 uur totaal opladen
batterij verbruik zegt me: 50%standby, 50% radio.
Heb die nog nooit gebruikt, alles staat op uit en toch deze melding.
Graag hulp dit weer te normaliseren.

Hoi feeling-well, welkom op het Vodafone forum. Ik adviseer je eens bij instellingen naar het icoontje taakbeheer te kijken. Klik hier eens op en kijk eens welke programma's open staan. Maak je ook gebruik van applicaties op je toestel zoals Facebook, Twitter of bijvoorbeeld Instagram ? Deze applicaties updaten zichzelf om de de 15 min. Dit kun je aanpassen via de instellingen van de desbetreffende app. Dit kan ook effect hebben op het batterij verbruik. Kijk ook eens of je de laatste software versie op het toestel hebt staan door het programma samsung Kies te installeren op een PC of laptop en daarna je toestel te koppelen via een USB kabel. Laat het me even weten wat je vervolg stappen zijn dan kijken we vandaar uit weer verder.
feeling-well
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor mee denken! Al wat u aandroeg was hier ook gecontroleerd.
Gisteravond heeft er iemand een tijd mee zitten zoeken en ondanks dat alle instellingen voor de radio uit stonden en er ook beslist niet is aangezeten was in taakbeheer terug te vinden dat die aanstond... hoe dit kan? 't zal wel...
uitgezet en de batterij gaat weer net zo lang mee als voor die tijd.
Les: regelmatig taakbeheer controleren, er staat zomaar iets aan wat fysiek niet is aangezet.
Mooi weekend gewenst!
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Feeling Well, Goed om te horen dat het probleem opgelost is en dat de batterij weer zijn normale uren mee gaat 🙂 Taakbeheer controleren is altijd een prima optie 🙂 Ik zal deze topic sluiten. Ik wens je veel plezier met het toestel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic