Buja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy S4: Start niet meer op

Ik heb al 3 weken een nieuwe samsung galaxy s4, en vandaag wilt hij niet meer opstarten.Ik krijg steeds op nieuw het Samsung teken in beeld maar mijn toestel start zich verder niet meer op.

Ik zou dit heel graag zo snel mogelijk opgelost hebben, dus als iemand tips heeft hoor ik dat graag!



Met vriendelijke groet,

Buja
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Wat zou kunnen werken is de home + lock button ingedrukt houden voor en aantal seconden om te kijken of dat werkt.

Bekijk in context

12 Reacties 12
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Wat zou kunnen werken is de home + lock button ingedrukt houden voor en aantal seconden om te kijken of dat werkt.
Wimala

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn Galaxy S4 mini doet precies hetzelfde. Soms komt hij net wat verder, bij de stap om de simkaart te ontgrendelen, maar ik krijg niet de kans om die nog in te voeren. Dan valt hij al uit.
Ik heb de home+power button geprobeerd (aan het stopcontact), dan zie ik het scherm even een soort van krimpen/zwarte rand om het startschem, maar hij valt dan alsnog uit.

Als ik hem niet handmatig uitzet blijft hij zichzelf proberen op te starten

Naar de winkel?
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hi Wimala, dat klinkt niet al te best 😞
Als je het toestel helemaal niet meer aan kunt zetten dan lijkt het me inderdaad verstandig om even langs de Vodafone winkel te gaan.
De collega's ter plaatse kijken dit graag even voor je na en kunnen een aantal tests uitvoeren om de oorzaak te achterhalen.
Laat je ons even wat weten als je langs geweest bent?

timborr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Een paar weken geleden heb ik mijn galaxy s4 laten vallen, toen heb ik hem naar een reparatie winkel gebracht en die heeft het scherm gemaakt, toen ik die avond mijn telefoon aan de lader deed kreeg ik een melding dat de temperatuur te laag was en dat het laden onderbroken werd. de volgende dag ben ik terug gegaan naar die winkel maar hij zei dat hij daar niets aan kon doen, hij verwees me door naar mijn provider en dus ging ik naar het Vodafone reparatie centrum in eindhoven, maar daar zeiden ze dat ze mijn toestel niet mogen maken omdat die flapdrol een of andere sticker die normaal onder de batterij zit weggehaald heeft, waardoor vodafone hem niet mag repareren! Wat kan ik nu doen? HELP
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi timborr, ik ben bang dat ik heel weinig voor je kan doen. Wij als verkoper zorgen dat je van de fabrieksgarantie gebruik kunt maken. Een onderdeel van die fabrieksgarantie is echter dat je reparatie alleen uitgevoerd mag worden door een door die fabrikant erkende reparateur (bv ons reparatiecentrum). Als er door iemand anders aan het toestel gewerkt is, (wat je bv aan bepaalde stickers kunt zien) dan mogen wij een reparatie dus niet meer in behandeling nemen. Ik moet ook zeggen dat ik het wel een beetje makkelijk vind van die winkel om eerst je toestel te repareren en je vervolgens naar iemand anders door te verwijzen als er nog iets anders misschien niet in orde is.
arno1980

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hem best in de vuilbak gooien en een apple kopen. Probleem opgelost.
timborr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet iemand een adres waar ik hem ter reparatie aan kan bieden?? bij Samsung zelf misschien een optie?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Je zou het kunnen proberen, al loop je mogelijk tegen hetzelfde probleem aan. Maar het is een poging waard 🙂 Wilde de reparateur waar je eerder geweest bent het toestel niet repareren, of kon hij dat niet?
timborr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De manager van vodafone in eindhoven zei dat ie het niet mocht, hij heeft de telefoon niet eens aangezet
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik bedoelde eigenlijk de winkel die je scherm gerepareerd had. Dat was niet de Vodafone-winkel toch?
timborr

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh, die zei dat ie dat niet kon en dat ik naar mijn provider moest
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ah, op die manier. Ik ben bang dat wij je helaas niet meer mogen helpen 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic