PdH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung galaxy S20 FE 5G

Hoi, ik heb sinds 2 maanden de Galaxy S20 FE 5G maar ik ben maar matig te spreken over deze telefoon. Ik moet steeds vaker de telefoon opnieuw opstarten omdat het touchscreen niet of nauwelijks reageert op aanrakingen. Ik heb dit in het verleden nog nooit meegemaakt en snap ook niet goed hoe dat kan als je al zolang smartphones maakt als Samsung dat dat nog een probleem zou mogen zijn. Wat moet ik hier nu mee, omruilen is dat een optie tegen een 4G model die dit probleem niet heeft ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Klopt, dit toestel heeft helaas dit probleem. Daarvoor pusht Samsung wel met regelmaat updates uit om het touchscreen te verbeteren. Er is een bepaalde batch aan schermen geproduceerd die problemen heeft.

 

Laat je het ons nog even weten hoe het is gegaan?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @PdH 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan. Die kunnen met je bekijken wat er aan de hand is en je advies geven wat je kan doen. 

Vodafone Winkel info:
https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml 

PdH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je voor je reactie, ik heb direct een afspraak ingepland bij de plaatselijke Vodafone winkel voor advies betreft wat te doen met deze telefoon en dit zeer ergerlijk probleem, ben ook niet de enige als je googled op dit item , komt alleen voor bij de 5G versie wereldwijd.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @PdH
Welkom op de community van Vodafone. Ben je inmiddels al langs geweest in een van onze winkels. Wat hebben mijn collega's geadviseerd? 
Had je ook al eens gekeken naar een software update of eventueel het toestel eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Maak wel van te voren een back up zodat je geen gegevens kwijt raakt! Dat zou zonde zijn! Ik hoor graag van je! 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Klopt, dit toestel heeft helaas dit probleem. Daarvoor pusht Samsung wel met regelmaat updates uit om het touchscreen te verbeteren. Er is een bepaalde batch aan schermen geproduceerd die problemen heeft.

 

Laat je het ons nog even weten hoe het is gegaan?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Thanks @SamsungExpert! Helemaal vergeten dat dit speelde!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @PdH, is het issue inmiddels al opgelost en heb je een terugkoppeling ontvangen?

PdH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, ff een update over hoe het gegaan is met het proberen oplossen van het probleem. Ik had na de laatste update het idee dat het beter ging met de telefoon en hij niet meer of in ieder geval minder gevoelig was voor het bevriezen van het beeldscherm. Niet dus , het euvel is niet opgelost. ik had ook mijn afspraak bij de Vodafonewinkel geannuleerd omdat het naar mijn gevoel beter ging. Vandeweek heb ik contact opgenomen met de klantenservice en het verhaal uitgelegd en het probleem was daar dus ook bekend natuurlijk maar ze kunnen er verder niks mee, hopen dat samsung met een afdoende softwareupdate komt dat het opgelost is en anders komt het erop neer dat je er maar moet mee leren leven. De enige optie zou zijn gebruik maken van Vodafone Next en dat is het volledig afbetalen van de telefoon, in mijn geval nog meer als 2 jaar abonnement en een ander toestel aanschaffen maar dat noem ik geen optie, niet omruilen naar een andere telefoon dat was geen mogelijkheid, dat kan alleen binnen de eerste 14 dagen  dat je de telefoon hebt. Dus met andere woorden daar ben je mooi klaar mee met zo een telefoon, als ik dat eerder geweten had had ik deze telefoon nooit aangeschaft.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Fijn dat je ons nog even op de hoogte brengt @PdH . Ik kan begrijpen dat je teleurgesteld bent, helaas is er niet veel wat ik voor de rest kan doen. Samsung blijft updates pushen ter verbetering van het touchscreen, maar een 100% garantie is het helaas niet. Er zijn bij het 5G model meer meldingen dan bij de 4G variant.

 

Last but not least zou je even zelf met Samsung contact kunnen opnemen of zij nog iets voor je kunnen betekenen

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic