RoosvanZoggel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy A8

Hallo,
Ik wil graag een los toestel van de galaxy A8 kopen.is dat op de website mogelijk en geld de 50 euro retour actie dan ook?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi RoosvanZoggel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien Vodafone ook toestellen los verkoopt ga ik er vanuit dat je deze kan kopen en dat je de korting gewoon krijgt. Zie de voorwaarden:


Bestel de Samsung Galaxy A8 en krijg € 50 terug!

Bestel van 9 april 2018 t/m 1 juli 2018 een Samsung Galaxy A8 en krijg € 50 terug.

Hoe werkt het?

  • Ga naar www.samsung.com/nl/promoties en selecteer de promotie
  • Vul het aanmeldformulier in en upload daarbij: een kopie van de aankoopbon, een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN code en het IMEI nummer.
  • Je kunt je tot en met uiterlijk 16 juli aanmelden
  • Je kunt per huishouden maximaal drie keer deelnemen
  • Niet alle Samsung Galaxy A8 toestellen doen mee aan deze actie. Check in de aanvullende voorwaarden of jouw toestel het juiste EAN nummer heeft.


Wil je het helemaal zeker weten: Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info. Of ga even langs een Vodafone winkel.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi RoosvanZoggel

De toestellen zijn alleen los te kopen via onze winkels, helaas niet online of via onze afdeling verkoop.
Zoals Energieboy al aangeeft geldt de actie van Samsung gewoon en wordt dit geregistreerd op IMEI en EAN code, niet op nummer of abonnement. Check wel de aanvullende voorwaarden zodat je ook de speaker krijgt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Heb je iets aan mijn info gehad RoosvanZoggel?
Wil je deze dan als Best Antwoord opgeven, daar help je andere Community klanten ook mee.
Alvast bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic