Een paar feiten op een rijtje:
1. Onenumber is beschikbaar in Ierland, Italië (gespeld "Itatlië op de site, maar dat terzijde), Verenigd Koninkrijk, Roemenië, Tsjechië, Spanje, Duitsland en Portugal. En Nederland een beetje. (Onenumber.vodafone.com)
2. Overal, behalve in Nederland is het beschikbaar op de Galaxy met LTE.
3. Ondanks dat het in al die landen is ondersteund is roaming niet mogelijk
Voor mij:
Ik ben wel klaar met Vodafone. Dit is het zoveelste akkefietje wat nu de druppel is voor mij want:
1. Toen ik besloot na vele mailtjes en telefoontjes toch mijn abbo voor een jaar vast te zetten, (Red Unlimited) was ik ook opeen mijn duo sim kwijt. Pas na zoeken kwam ik er achter dat het niet meer bij de abbo's zat.
2. Ik ben al heel wat jaren klant bij Vodafone en heb ook al heel wat jaren Ziggo korting gehad. Nu blijkt dat ik geen Ziggo internet heb, ik de korting niet meer krijg. Is ook gelijk 7.50 duurder. Wellicht terecht, maar daar hadden ze 6 jaar geleden ook wat van kunnen zeggen. Had ik mijn oude abbo gehouden, had ik nog korting gehad.
3. Nu de halfbakken implementatie van Smartwatch support terwijl het in het buitenland WEL gewoon kan.
4. Prijsverhogingen gaan sneller dan het service aanbod.
Dus ik zit mijn contract wel uit, maar daarna is het tijd om een ander eens de kans te geven.