PJWB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S7 schakelt niet door naar voicemail

Sinds 3 maand heb ik een Samsung S7. Ik heb mijn voicemail ingesteld en meerdere keren geactiveerd, maar toch schakelt mijn telefoon niet door naar mijn voicemail. Het gesprek wordt bij geen gehoor, bezet of weigering gewoon verbroken. Ook het instellen van de doorschakeling naar het voicemailnummer van Vodafone werkt niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PJWB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja, gelukkig wel. Via een reset van de voicemail door Vodafone.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi PJWB,

Wat gek dat jouw voicemail niet lijkt te reageren. Op welke manier heb je jouw voicemail ingesteld?
Je zou voor de zekerheid nog eens in My Vodafone (via browser) kunnen kijken of daar alles goed staat. Ga dan naar Profiel > Abonnement instellen > Voicemail instellen. Mocht dit allemaal goed staan, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter. Mijn collega's kunnen dan eens met je meekijken en eventueel een instelling veranderen waar nodig.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
PJWB,

Is het al gelukt om jouw voicemail aan de praat te krijgen?
PJWB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja, gelukkig wel. Via een reset van de voicemail door Vodafone.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
PJWB, fijn dat dit de oplossing is geweest :). Bedankt voor het delen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic