Anna105055

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

buitenland blokkade, verkeerd land : buiten bundel kosten

Op dit moment reis ik door kroatie (binnen de eu: normale bundel geldig) maar krijg opeens allemaal berichten dat ik de 60€ limit heb bereikt en alles geblokkeerd is. Echter is er nog 2,5 GB beschikbaar van min bundel.

Nu lijkt het er op dat mijn telefoon is geregistreerd in Montenegro wat niet binnen de eu bundels valt maar daar buiten. Voor het gebruik van 6,8 mb in kroatie, geregistreerd in een land buiten de eu moet ik nu 60€ betalen, hoe kan ik hier bezwaar tegen maken want ik ben dit land niet uit geweest?
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Anna105055, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit niet fijn is. Ook als je het land niet uit bent geweest kun je contact krijgen met netwerken van omliggende landen, vooral in grensgebieden. Het bereik van omliggende landen stopt namelijk niet precies op de grens, dat is technisch ook niet haalbaar. Je kunt via je toestel zien met welk land/netwerk je verbonden bent. Het is daarnaast ook mogelijk om handmatig je toestel vast te zetten op een bepaald netwerk. Eventuele klachten hierover mogen altijd worden ingediend via https://vodafone.nl/klacht.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic