Michelle50

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S7 kan wifi niet vinden

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een Samsung S7. Ik ben er erg blij mee alleen zit ik met 1 probleem. Als ik bij mijn moeder ben vindt mijn telefoon het wifi netwerk niet, ook niet met handmatig instellen. Andere apparaten hier kunnen hem wel vinden dus je zou zeggen dat het niet aan het wifi netwerk zelf ligt. Andere wifi netwerken kan mijn telefoon wel vinden, het is alleen het netwerk hier dat hij niet kan vinden. Heb al meerdere malen de router en mijn telefoon opnieuw opgestart maar niks helpt.

Wat zou dit kunnen zijn?
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens kunnen proberen om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen
Vergeet dan niet om een back-up te maken van het toestel zodat je niks kwijt raakt.
Michelle50
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee. Bedankt voor je reactie, maar toen ik hem net had (rechtstreeks uit de doos) vond hij de wifi ook al niet. Heb het alsnog geprobeerd maar ook dit helpt niet. Erg raar.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Michelle50 dat is inderdaad erg vreemd! Je kunt natuurlijk ook eens bellen met de provider die je moeder thuis heeft voor het internet. Dan kunnen zij nakijken of er misschien een instelling aan de router aangepast moet worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Michelle50, heb je het nog kunnen oplossen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien er niet meer wordt gereageerd zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic