Kevindr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is dit?!

Vorig jaar was ik in Athene. Uit het niets gaat mijn mobiel nummers bellen die ik niet ken. Een paar maand later in Parijs, geen internet als t nodig is, maar zodra ik in het hotel ben doet het internet het zo ineens als er WiFi in de buurt is. In beide landen op momenten geen gebruik kunnen maken van internet, maar natuurlijk wel de rekening mogen betalen.

Hier over gebeld en het zou "geregeld worden". Nou, dat hebben de mensen van Vodafone toen goed opgelost.

En nu ben ik in Palermo, en 3x raden!!!! Midden in de nacht terwijl zowel ik, als mijn vriendin, slapen, gaat voor allebei zomaar de 3g aan. En s ochtends doodleuk een smsje krijgen dat onze bundels op zijn.

Ik verwacht dat jullie hier een oplossing voor bedenken, als ik slaap zit ik niet op internet, maar volgens jullie dus wel. Ik krijg alleen maar meer het idee dat het één grote oplichterij is en dat het alleen om de centen draait bij Vodafone. Zowel ik als mijn vriendin hebben nu geen bundel meer, ik doe dit via de WiFi in het hotel.

Ik vind het enorm bizar dat iedere keer als ik in internet ben mijn 3g om onverklaarbare wijze aangaat, ik nummers bel terwijl mn telefoon op tafel ligt.

Ik zou graag willen dat iemand contact hier over opneemt met zowel mij als mijn vriendin en hier een goed aanbod over aanbiedt.

Ik verlies het vertrouwen in Vodafone als provider, want ook reparaties van telefoons worden niet uitgevoerd zoals ze horen.

Ik heb geprobeerd om een bericht te sturen naar de medewerkers over dit onderwerp, maar goh!!! Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht! Terwijl ik op de WiFi van het hotel zit en alles kan met internet, zie dit bericht als voorbeeld.

Ik wou dit liever niet via het forum doen, maar gezien ik geen andere optie heb..

Nogmaals, ik verwacht een geschikte oplossing, in plaats van belazerd te worden waar ik bij SLAAP. Hetzelfde voor mijn vriendin.

Zeer spoedige reactie gewenst gezien dit een noodgeval is.
7 Reacties 7
Kevindr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh ja, aanvulling. In Parijs via de chat, die toen wel werkte in tegenstelling tot nu, ook contact gezocht met een medewerker, en wat denk je? Ik krijg verdorie contact met iemand uit India, de andere kant van de wereld!! Dat was heel behulpzaam (dus niet). Vervolgens is het de rest van de week niet mogelijk om verbinding te krijgen met iemand van de klantenservice.

Ik voel me als trouwe klant zó enorm belazerd.
Kevindr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu al uren aan het wachten op een reactie. Via de chat contact gehad met Wouter, hij zou er naar kijken. Maar..!!! Geen enkele reactie! Geen Wouter meer, en wederom dat "er geen verbinding gelegd" kan worden.

Dankjewel voor de topservice, Vodafone!!
Kevindr
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een dag nog steeds aan het wachten op een antwoord van een medewerker van Vodafone. En hoe toevallig, na welgeteld 30 minuten is mijn bundel al weer op!!

Hoe serieus word ik genomen, beste Vodafone medewerkers????
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Vervelend dat de bundel zo snel op is. De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft in de lopende rekening: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details

Bij een andere rekening In my Vodafone kunt u terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op de desbetreffende rekening- dan details van de rekening - klik op toon details - klik op specifiacties
Vanuit hier kan u precies zien welke data sessie u heeft gehad en hoeveel data het heeft gekost.
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien er niet meer wordt gereageerd zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic