Goedenmiddag,
Ik heb mijn vorige samsung S4 3x aangeboden ter reparatie. Daaruit kwam voort dat ik dat niet goed functionerende toestel kon inleveren en een nieuw toestel kreeg. Helemaal top.
Nu heb ik het nieuwe toestel +- 4 maanden in bezit en vanaf week 2 kreeg ook dit toestel kuren. Hij start meerdere keren per dag zelf op of valt uit. Waardoor ik niet meer gebeld of ge appt kan worden en dus ook mijn wekker functie snachts niet werkt.
Na de geschiedenis met mijn vorige toestel wil ik met dit toestel niet weer het traject doorlopen van meerdere keren retourneren en reparatie na reparatie.
Ik ben van mening dat dit niet goed functionerende toestel eenmaal ter reparatie aangeboden word en blijft het euvel zich voordoen, wil ik daarna gelijk een nikeuw toestel.
De software is vorige week in de vodafone winkel geupdate dat dat kan het niet zijn. Batterij is in orde bevonden dus ook dat is de oorzaak niet.
Ik betaal per maand tussen de €60 en €90 euro aan abbonementskosten en vind dat ik wel wat service van jullie kant mag verwachten.
Ik wacht op een reactie.
m.vr.groet,
Elton Bos