tomrennen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung S4 crasht vaak na update

Hallo,

Ik heb gisteren mijn S4 bijgewerkt met de nieuwe firmware update. Deze update had de beschrijving dat het de stabiliteit verbeterde. Ik heb mijn S4 nu 4 maanden en hij heeft altijd vlekkeloos gewerkt tot gisteren. De telefoon herstart vrij vaak, en vaak doet de vergrendel knop en de homeknop het niet voordat de telefoon gaat herstarten. Hij loopt niet vast want ik kan nog wel met de volume knoppen werken en het touchscreen werkt ook gewoon. Is er iets wat ik kan doen? Of is het een bekend probleem en wordt dit misschien dmv een update verholpen?

Groet,
Tom
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Tom,

Allereerst welkom op het forum!

Vreemd dat je na de update last hebt van verschillende klachten. We hebben hierover verder geen klachten ontvangen. Het helpt wel eens om je toestel na een nieuwe update te resetten naar de fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een backup van je bestanden alvorens je dit doet. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Tom,

Allereerst welkom op het forum!

Vreemd dat je na de update last hebt van verschillende klachten. We hebben hierover verder geen klachten ontvangen. Het helpt wel eens om je toestel na een nieuwe update te resetten naar de fabrieksinstellingen. Maak wel eerst een backup van je bestanden alvorens je dit doet. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!
tomrennen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Serkan,

Ik had inmiddels al de vodafone twitter geraadpleegd en die zeiden ook hetzelfde, ik heb m gereset en hij doet t weer zoals voorheen 🙂 Bedankt voor de hulp.

Groet Tom
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen Tom! Bedankt voor de update.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic