AnoukJongman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S10 connect niet met digitale pionneer radio auto

Hallo Vodafone,
ik heb in oktober 2019 mijn samsung galaxy s10 gekocht met abbonement.
Vandaag heb ik een digitale pionneer radio gekocht voor in mijn auto. (Android auto pionneer). Mijn s10 laad wel op, maar verbind niet met mijn scherm in de auto met de kabel. Ik heb een s10 geprobeerd van een kennis en die doet het wel. Ook een s6 doet het, iphone 11 doet het en een huaweii doet het dus het ligt echt aan mijn telefoon. Ook importeert mijn telefoon geen fotos en videos naar mijn laptop. De laptop zegt dat er niks wordt gevonden als ik hem gekoppeld heb met de usb kabel. Vandaag bij een erkend telefoonreparateur geweest en die dacht dat het een chip was die niet goed werkt.
Wat kan ik hier aan doen?
Groetjes Anouk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AnoukJongman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als jij het idee hebt dat je toestel defect is dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan en daar overleggen wat je het best kan doen. Deze kunnen hem opsturen en dan is het afwachten wat er aan de hand is. 

Neem ook deze pagina even door: 
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml

Succes in ieder geval en ik hoop dat er snel een oplossing voor je is. Zit net nog te denken, je zou ook een goede backup kunnen maken van je telefoon en dan helemaal terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw proberen. Misschien gaat het dan wel goed en dan je backup weer terug zetten!?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @AnoukJongman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als jij het idee hebt dat je toestel defect is dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan en daar overleggen wat je het best kan doen. Deze kunnen hem opsturen en dan is het afwachten wat er aan de hand is. 

Neem ook deze pagina even door: 
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml

Succes in ieder geval en ik hoop dat er snel een oplossing voor je is. Zit net nog te denken, je zou ook een goede backup kunnen maken van je telefoon en dan helemaal terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw proberen. Misschien gaat het dan wel goed en dan je backup weer terug zetten!?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic