QuenZa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy s3 mini internet werkt niet

Beste,
 
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe Samsung Galaxy s3 mini.
Ik heb mijn oude vodafone kaartje overgezet naar mijn huidige mobiel.
 
Ik heb op mijn oude telefoon (Blackberyy 9700) een blackberry blox geactiveerd. Vervolgens heb ik hem overgezet naar mijn nieuwe mobiel. Ik had hooguit voor 2-3 dagen internet daarna was het internet weg.
 
Als ik thuis was had ik ook ondertussen ook de wifi aan staan + mijn eigen internetnetwerk.
 
Daarbij vraag ik wat nou het probleem is?

Met vriendelijke groet,

Patrick.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi QuenZa, allereerst welkom op het forum. Vreemd dat je geen internet meer hebt op je mobiel. Heb je op dit moment nog een internet BloX? En gebruik je een prepaid aansluiting of een abonnement? Het kan eventueel ook aan de instellingen van je nieuwe mobiel liggen. Kijk voor de juiste instellingen eens op de volgende pagina.
QuenZa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste SeR,
 
Ik heb op dit moment een internet blox. 
 
Waar ik dan 12,50 iedere maand voor betaal. En ik heb een prepaid aansluiting.
 
Zou er evt een fout opgetreden zijn omdat ik mijn wifi en mijn internetwerk beiden aan heb? Of moet dat niet veel uit maken?

Ik heb overigens de site bezocht, en wat aanpassen gemaakt aan mijn internet instellingen maar het heeft nog geen nut gehad.
 
Groetjes,
 
QuenZa
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
He QuenZa,

Het tegelijkertijd aanhebben van WiFi en mobiele data kan het probleem niet veroorzaken. Ik denk toch dat we beter even individueel naar dit probleem kunnen kijken. Neem even contact op via Facebook of Twitter, dan helpen we je daar verder:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic