Esperanza

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Zoom

Ik vroeg me af wanneer jullie de Samsung Galaxy Zoom krijgen. Je kan em wel bij belsimpel en studentenmobiel krijgen met een vodafone abbonement en op de samsung site staat dat je em ook bij jullie kan verkrijgen. 

MVG Esperanza
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo:).

Ik heb reactie gekregen op mijn vraag of het toestel in ons assortiment wordt opgenomen. Het is als volgt: het toestel komt niet bij ons in het assortiment. Het kan wel zijn dat andere verkoopkanalen het toestel aanbieden met een Vodafone abonnement. Dit betekent dat je het toestel dus niet kunt bestellen via de Online Shop of kunt kopen in de Vodafone winkel, maar mogelijk dus wel bij andere partijen. Houd er rekening mee dat dit toestel nog niet 4G ready is, ook al maak je gebruik van een 4G ready abonnement en locatie. Hopelijk hebben jullie nu een duidelijk antwoord op jullie vragen:).

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Als de Galaxy S4 Zoom op die Website's staat gaat het toestel binnenkort zelf ook naar Vodafone!
Heb zelf niet meer info wanneer deze precies bij Vodafone binnenkomt.

Groetjes!
greetje7781

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Tot op heden hebben jullie de Samsung s4zoom of niet in de winkel. Komt die nog zo ja hoelang gaat dat nog duren?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Allemaal!

Ik heb dit voor jullie uitgezet!:) Hopelijk krijg ik hier snel een reactie op.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo:).

Ik heb reactie gekregen op mijn vraag of het toestel in ons assortiment wordt opgenomen. Het is als volgt: het toestel komt niet bij ons in het assortiment. Het kan wel zijn dat andere verkoopkanalen het toestel aanbieden met een Vodafone abonnement. Dit betekent dat je het toestel dus niet kunt bestellen via de Online Shop of kunt kopen in de Vodafone winkel, maar mogelijk dus wel bij andere partijen. Houd er rekening mee dat dit toestel nog niet 4G ready is, ook al maak je gebruik van een 4G ready abonnement en locatie. Hopelijk hebben jullie nu een duidelijk antwoord op jullie vragen:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic