Ingo

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen informatie over bestelling

Hallo,

afgelopen vrijdag heb ik een abonnement online afgesloten. Op deze dag is de status van mijn bestelling verandert naar: 'Bestelling wordt verwerkt'. Sinds dien heb ik helaas niks meer gehoord.

Kan iemand mij vertellen hoe het zit?

Vriendelijke groeten, Ingo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ingo
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@Annabelle, duidelijk, bedankt!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Hallo ingo,
Betreft dit het bestellen van de iphone 5s? Zoja dan kun je je toevoegen bij de rest van de boze menigte onder het form gedeelte apple
Ingo
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, het gaat inderdaad om een bestelling van de 5s.

Kreeg vrijdag middag meteen een e-mail waarin stond dat er een iphone 5s aan mijn bestelling gekoppeld is. Er stond in dat ik in een eerdere mail een datum voor de bestelling kon aangeven. Helaas heb ik geen eerdere mail ontvangen en staat de status nog steeds op 'bestelling wordt verwerkt'.

Heb maandag contact gehad met de klantenservice, en die zei dat er iets met mijn nummerbehoud is mis gegaan. Hij zou het opnieuw proberen.
Heb jammer genoeg nog niks er over gehoord en de status van mijn bestelling is nog steeds hetzelfde (datum niet verandert sinds vrijdag middag).


Ingo
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom mijn bestelling nog steeds op 'wordt verwerkt' staat?
Komt het nog steeds door het nummerbehoud dat niet kan worden aangevraagd?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Ingo, nummerbehoud dient inderdaad afgerond te worden alvorens de order verder verwerkt kan worden. Wacht het nog even af..
Ingo
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je antwoord.

Heb helaas besloten om mijn bestelling te laten annuleren.
Afgelopen vrijdag contact op genomen met de klantenservice, en de jongen die ik sprak zou mijn bestelling voor mij annuleren.
Onder 'status van mijn bestelling' zie ik nog geen verandering (staat nog steeds op 'bestelling wordt verwerkt')
Is dit normaal?


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Wat jammer zeg:(. Het kan inderdaad even duren voordat dergelijke status is aangepast. Mocht het zo zijn dat je onverhoopt toch een toestel toegezonden krijgt, weiger deze dan aan de deur of stuur het terug met het retourformulier.
Ingo
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
@Annabelle, duidelijk, bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic