markie1999 schreef:
Beste Luuk,
ik heb vanochtend PRECIES hetzelfde probleem ervaren, me SIII doet helemaal niets meer.
Heeft u in de tussentijd al een oplossing gevonden voor het probleem? Of heeft hem opgestuurd voor reparatie? zo ja, hoe duur was dat?
mvg,
Mark
Zonder het toestel in de hand te hebben is het heel moelijk om te bepalen wat de oorzaak precies is en of er kosten zijn als het toestel gerepareerd moet worden. Want opzich zit er nog garantie op je toestel (het kan nog geen 2 jaar oud zijn ;)) maar dan moet het defect wel onder de garantie vallen.
Wat je thuis wel nog kan proberen is:
- batterij eruit, minuutje wachten
- batterij er weer in.
Start hij nu op?
Zo nee: nog een keer batterij er uit - er in
Start nu je toestel op met de knoppencombinatie: Volume omhoog + home + power (in die volgorde indrukken en alle knoppen vasthouden)
Als het goed is start je toestel nu op in de recovery modus. Je kunt vanuit daar een fabrieks-reset doen, maar dan ben je wel de gegevens op je toestel kwijt!
Dus ik zou eerst kijken of hij met die combinatie opstart en of dat misschien al voldoende is om hem te overtuigen ook weer normaal op te starten;)
En als je de mogelijkheid hebt, maak een back-up, ook voor je hem naar de winkel brengt (ook reparatie = wissen data op het toestel)