Hoi Pietjebell,
Heb je inmiddels al antwoord op je vraag ontvangen en heb je al duidelijkheid wat nu verstandig is? Ik heb zojuist iemand gesproken van een VodafoneZiggo winkel en die vertelde mij dat als het toestel geen valschade heeft het 'hoogstwaarschijnlijk' onder garantie zou moeten worden gemaakt (dus hoogstwaarschijnlijk kostenloos). Je kan het toestel dan inleveren bij een Vodafone(Ziggo) winkel en die gaan hem dan opsturen.
Zelf zou ik dus langs een Vodafone(Ziggo) winkel gaan en laten zien dat die niet is gevallen en opgeven dat je 24 maanden garantie hebt. Wat je eerder hebt te horen gekregen van een medewerker van Vodafone(Ziggo) zou dus moeten kloppen met wat ik ook heb gehoord, maar hang mij er niet aan op natuurlijk. Ik ben geen VodafoneZiggo medewerker!! Misschien kan je naar hem/haar terug gaan in de winkel met je toestel en kunnen ze hem daar dan opsturen?!
Wil je echt zekerheid, dan kan je wachten op een moderator van Vodafone en die kan je melden wat je moet doen. Aangezien ik geen medewerker ben kan ik je ook geen garanties geven of vertellen wat je nu moet doen. Succes in ieder geval en hoop dat Vodafone je snel kan helpen met dit probleem.