Bill

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S7 Edge leverdatum

Ik heb zojuist mijn zakelijke abonnement verlengt met een Samsung Galaxy S7 Edge toestel erbij.
Word deze geleverd op de release datum 11 maart, of word dit op een andere dag gedaan.
Alvast bedankt!
43 Reacties 43
Mc_Smurf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zowel mijn Samsung als mijn Gear VR worden morgen afgeleverd. 🙂

Van beide inmiddels ook een bevestiging via postNL mogen ontvangen.
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Zou je ons ook een indicatie kunnen geven van jou bestelling. Zoals, wanneer heb je de pre-order gedaan en de mail met track and trace nummer ontvangen (tijd van ontvangst)?

Alvorens bedankt voor je reactie!

Ik heb vanmiddag een track and trace nummer ontvangen om 12.05 uur en de pre-order heb ik op 23 februari gedaan. Echter is er nog geen informatie beschikbaar over de levering.
wth1971

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb op 8 maart 2016 de samsung edges7 besteld maar moet ik zelf met het ordernummer de GearVR aanvragen?
abalesar

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Inmiddels ook van PostNL bericht gehad, dat mijn toestel morgen wordt afgeleverd. Contact gehad met de Vodafone Chat en die geven aan dat de Gear VR afzonderlijk via Samsung moet worden besteld!
Mc_Smurf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn pre-order op 22 februari gedaan en vandaag rond het middaguur een mail gekregen dat mijn bestelling is verzonden met hierin een T&T nummer.. (tijden bij postNL staan nog op 08.30/21.30)

Mijn Gear VR heb ik op 23 februari aangevraagd bij Samsung Promotion met een printscreen van mijn pre-order. Afgelopen maandag bericht gehad dat ik deze binnen acht weken mocht ontvangen en vandaag om 14.00 een mail gekregen dat ook deze is verzonden met T&T.
leahcim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb op 22 februari een preorder gedaan en heb nog geen melding whatsoever.
Vind het een beetje raar dat mensen die na mij gepreorderd hebben eerder hun telefoon opgestuurd krijgen.
fmaccherry

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die moet je via samsung.com bestellen. Onder het kopje promoties. Even aanmelden en een kopie van je bestelling meezenden
Fangall

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even mijn verdriet delen ... Volgens post.nl s7 edge vanochtend afgeleverd..vreemde naam en handtekening zichtbaar maar niets bij mij afgeleverd. . Nog geen bericht dat missing case is opgestart. .met rot gevoel het weekend in 😞
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
En hoe ontvang je het 32gb sd kaartje?
SB

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jeetje dat wordt wachten op een onderzoek dat gestart wordt en maximaal 6 weken in beslag neemt. Echt niet leuk!
SB

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fangall Jeetje dat wordt wachten op een onderzoek dat gestart wordt en maximaal 6 weken in beslag neemt. Echt niet leuk!

NiFa volgens de mail verstuurd door Vodafone komt de sdcard gewoon met de post en valt dan door de brievenbus. Je hoeft er in elk geval niet voor thuis te blijven.

Ik ben wel jaloers op de personen die het toestel al ontvangen hebben, ik kreeg gisteren een mail waarin staat dat mijn bestelling vertraging opgelopen heeft en dat ze hopen binnen 5 dagen meer te kunnen vertellen. Volgens de klantenservice zit er een levertijd van 1 als 2 weken op de gouden variant. Nu maar hopen dat die levertijden niet gelden voor een pre-order
Fangall

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SB eind van vrijdagmiddag nog semi-geruststellend gesprek gehad met klantenservice. .waarschijnlijk iets scheef met adressering en levering gestopt in warehouse .. maar omdat er stond is bezorgd bij post.nl met vreemde naam eronder maakte ik me toch zorgen..en ik had natuurlijk naar 11 maart uitgekeken 😞
SB

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fangall jij en iedere ander die een preorder heeft gedaan keek uit naar 11 maart, helaas weer eens veel teleurstelling onder de Vodafone klanten. Ik hoop voor jou dat het verhaal klopt en dat snel je toestel in ontvangst kan nemen
mielop

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maandag 22 februari de edge besteld.. Met smart zitten te wachten op 11 maart. Maar helaas nog niks in huis. Levering van vodafone is niet wat ik er van verwacht had..
sammie06

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
net gebeld naar vodafone en de samsung s7 edge in het wit is niet leverbaar!
kan nog een week tot 2 weken duren!

Vraag mezelf sterk af hoe dit kan omdat ik opnieuw had gebeld met de vraag dat ik graag de samsung s7 edge wit wilde kopen, ik kreeg als antwoord "ja hoor dat kan en dan heeft u hem binnen 5 werk dagen in huis, morgen worden er weer toestellen geleverd en ik doe er 1 voor u reserveren!

Vreemd!!

vodafone HOE KAN DIT!!!

Dit zijn 2 compleet verschillende verhalen en ik voel mezelf bedonderd!
Ik heb op 29 feb een pre oder gedaan en krijg te horen dat ik nog 1 tot 2 weken moet wachten...vervolgens bel ik opnieuw en als ik hem wil kopen dan heb ik hem binnen 5 dagen in huis!!!

wat doen jullie met die mensen die een pre oder hebben dan!?

En zet vervolgens niet meer op jullie site "bestel nu de s7 en heb hem als eerste in huis'

slechte zet van vodafone!!!
fmaccherry

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist een smsje van vodafone gehad. De goude versie is momenteel niet leverbaar, ik ontvang hem 17-20maart. Hope so op de website staat vanaf 25maart leverbaar. We shall see
Fangall

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SB Nou , ik ben erachter gekomen hoever dat jij gelijk had.
Maandag gebeld door iemand van Vodafone die met de vermissing bezig was.. deze kon zien dat de telefoon het warehouse in Woerden niet verlaten had maar deze stond wel als bij mij afgeleverd genoteerd (en nog steeds ) bij post.nl.. mij verteld dat ik eventueel telefoon op kon halen in Vodafone winkel. . Joepie..ik 40 km op en neer naar winkel en voor niets natuurlijk..geen s7edge goud in voorraad. . Ik maandagavond zwaar geïrriteerd Vodafone gebeld en verlengd met sim only.. maar dat gaat natuurlijk niet zomaar.. mijn abonnementen zijn geblokkeerd? ? Ze kunnen nu niets veranderen. . Ze zijn blijkbaar nog met missing case bezig en ik moet geduld hebben .. ..pff pretty sad allemaal.
SB

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fangall het spijt me dat je op deze manier moet ondervinden dat mijn kritiek op waarheid gebasseerd is! Ik heb mijn pre-order gecancelled en gelukkig was dit niet meer dan een nieuw abonnement met nummerbehoud. Hoe dan ook voor ons echt de laaste poging geweest, de 2 lopende contracten dienen wij keurig uit en dan gaan we in het geheel over naar een andere provider. Triest dat dit soort zaken al zo lang spelen en zoals nu duidelijk is nog steeds de normaalste zaak van de wereld zijn. Sterkte!
Fangall

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update.. geen enkel teken van leven van Vodafone. 1 maart verlengd met pre-order .Geen s7 edge ontvangen .. geen gear vr ontvangen ..nu een onduidelijke rekening .. en volgens myvodafone een contract van 1 dag ?? Verschillende malen gebeld.. 2 maal langs geweest in winkel. .maar het enige wat je hoort en ziet wanneer je een Vodafone medewerker spreek is onwetendheid.
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
SB jij je sd kaart al ontvangen?

Iemand de sd kaart al ontvangen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic