JackieR Bedankt voor je reactie. Ik denk dat het doel van mijn bericht niet helemaal duidelijk was. Het gaat mij niet om het verkrijgen van extra informatie. Die telefoon komt wanneer hij komt daar valt niets aan te veranderen. Het gaat mij om het melden wat de kwaliteit is van vodafone als bedrijf en de mensen die er werken als personen. Dergelijke kwaliteit is wat mij betreft het best te beschrijven door wat expliciete taal te gebruiken, is het voor iedereen duidelijk hoe het zit. Nu dit mag zal ik het maar uitschrijven: Vodafone als bedrijf levert een belachelijk slechte service, slecht bereik, slechte kwaliteit verbindingen, slechte service, slechte informatievoorziening, slechte aanbiedingen, geen respect voor bestaande klanten en een totaal onbegrip voor klachten. De medewerkers van vodafone zijn duidelijk stuk voor stuk de onderkant van de arbeidsmarkt. Het valt me mee dat ik nooit een advertentie heb gezien waarin letterlijk wordt gezegd 'kun je geen enkel ander werk, denk dan eens aan vodafone', maar dit is wel de indruk die zij achterlaten. Dit geldt zowel voor hun intelligentie, als hun houding ten opzichte van klanten. Geen enkel probleem waar een klant mee komt wordt gezien als een probleem van het bedrijf, of een probleem wat zij willen verhelpen, het is altijd een probleem van de klant. 'Ik kan u niet helpen met uw probleem', is niet een zin die ooit uitgesproken dient te worden. Sorry voor het lange stuk proza, maar het mag maar duidelijk zijn wat ik van jullie denk. Ik hoor de reactie 'je hoeft geen klant te zijn' al in m'n achterhoofd, maar helaas zijn de concurenten van even slechte kwaliteit. Ik zie dus meer in klanten mondig maken in de hoop het bedrijf te veranderen dan constant te wisselen van provider met een permanente teleurstelling tot gevolg.