Nellosz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S6, terug toets blijft hangen

Mijn toestel gaat steeds vanzelf terug en is nu onbruikbaar, ben al een paar uur bezig om alles terug te zetten naar fabrieksinstellingen, dit heb ik nu gedaan, het probleem is er helaas nog steeds. wat nu?
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Nellosz,

Als ik je goed begrijp blijft de terug toets op je Galaxy S6 actief waardoor deze steeds terug gaat, heb niet eerder deze melding ontvangen. En het resetten van je toestel heeft ook geen enkel effect gehad? Heb je wel een back up van je gegevens (volgende tip kan eventueel gegevens wissen).

Zou je eerst even kunnen kijken of dit ook het geval is in de veilige modus? Klik hier voor de instructies naar de ''Veilige modus''. Als dat niet heeft geholpen kan het volgende trucje wellicht werken. Je telefoon uitschakelen en weer inschakelen met de volgende combinatie toestel (Home knop + Power + Volume omhoog tegelijk ingedrukt te houden, doe dit totdat je op een blauw scherm verschijnt). Kies de optie Wipe cache partition door vijf keer op de volume knop omlaag te drukken. Vervolgens druk je op je de power en hierna 1 keer op volume omlaag (om yes te selecteren) hierna druk je op de power knop om dit te bevestigen.

Het zou dan niet lang moeten duren en de cache zou gewist worden. Je drukt nadat alles is gelukt op de power knop om je toestel opnieuw te laten starten.

Mocht dit allemaal niet baten dan adviseer ik je even het toestel ter reparatie op te sturen.

Groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nellosz, is het nog gelukt met het advies van SamsungExpert?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Nellosz, geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Nellosz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lukte niet, heb hem weggebracht voor reparatie!
Nellosz
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de info, ik probeer je trucje nog een keer. Had hem weggebracht voor reparatie, heeft het een paar dagen goed gedaan, nu helaas hetzelfde probleem weer. M'n Back-up is op een paar foto's na helemaal leeg, dus een heel apart probleem!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Nellosz,

Laat je het ons nog even weten als je het toestel weer hebt ontvangen van reparatie :)?

Vriendelijke groet,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Nellosz,

We zijn alweer een poosje verder, hoe gaat het inmiddels met je toestel? Werkt deze weer naar behoren?

We horen het graag van je terug :)!
Vriendelijke groet,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic