Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
priscilla01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ach jullie krijgen de telefoon. Ik voel me gewoon bedonderd. Ik heb mijn telefoon gepreorderd op 28 februari via gsm.nl. ik krijg de gold pas in mei en geen gear fit. Maar heb wel een red E abonnement dat ook is ingegaan op die datum. Zucht 😞 .
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@prescilla01
Je bent zeker niet de enige die zich bedonderd voelt door Vodafone Nederland. +1
Ilandv

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@Lindseyjaylee
Pakbon met kopie zijkant doos, op de doos staat IMEI vermeld
Lindseyjaylee

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik had hem 12 maart besteld bij Vodafone met verlenging en gister ontvangen gelukkig
ivanvdheijden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik werd vandaag wakker ligt er een pakje op het aanrecht.
Blijkt dat de S5 gold ook algeleverd is, een week te vroeg. Nou toppie hoor
DVDRW85

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jippie!! Zojuist mijn S5 in ontvangst genomen.
Voor de mensen die 'zeuren' dat ze de pakbon voor de promotie niet zouden kunnen gebruiken >> Lees heel het topic ipv direct te vragen / klagen. Ik heb hiervoor al contact gehad met Samsung en in dit topic uitgelegd.

Ik heb nog een manier gevonden om een juiste bon te krijgen om te gebruiken bij je promotie.
Als mensen nou eens de pakbon hadden bekeken en gelezen dan staat hier onderaan een stukje tekst met een website.

Ga naar de volgende website: https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer
Vul je IMEI-Nummer en postcode in. Je krijgt nu een overzicht van je bestelling te zien.
Bovenin heb je de knop "PDF Exportieren", klik hierop en je kunt een PDF bestand downloaden en bekijken...
Wat zie je daar? Je bonnetje 😉

PS: Er is al een systeemupdate beschikbaar!
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wat moet er nou gedaan worden om de Gear Fit te ontvangen als je deze voor 7 April besteld hebt?
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dat zou ik ook wel willen weten, want de manier om de aankoop bon te verkrijgen zoals hierboven omschreven werkt bij mij niet

NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
bij mij werkt de website wel, bovenste regel je IMEI nummer en onderste je postcode met een spatie tussen nummers en letters. Maar wat moet ik er mee dan?
Greedyetto

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
op de bon staat " proof of purchase 12-4-2014" dus dat zal dan wel. Maar nu zit ik nog steeds met de datum van mijn contract. dit is voor 7 april.

Het is ook weer eens heerlijk stil bij vodafone. zo jammer dat ze bestaande klanten lekker aan hun lot overlaten. Eerst iets beloven en smsjes sturen met allerlei goodies die je gratis zou krijgen, ik ben helemaal gek gebeld of ik aub mijn contract wil verlengen. dan doe ik dat en vervolgens hoor je ze een jaar lang niet meer.
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Net contact gehad met Vodafone, en het komt er op neer dat je het maar met Samsung moet regelen omdat het een samsung actie is want Vodafone weet er voor de rest niks over terwijl ze wel een sms sturen met bevestiging dat je de Gear Fit gewoon kan bestellen.

Dit is het meest ongeregelde zooitje ooit! Kunnen niet eens de telefoon op tijd leveren, de promotie is slecht geregeld. Schandalig dit allemaal.

En even serieus, zijn al jullie Servicedesk medewerkers alleen maar daar neergezet zodat ze kunnen antwoorden met "Sorry meneer, daar kunnen wij niks aan doen" "Sorry meneer, ik/wij weten daar niks over" "Sorry meneer bla bla"
NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Samsung zegt, je hebt pech. Contract is er voor afgesloten en toen was de actie er niet.
Staphenie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag zomaar geheel onverwachts mijn goud kleurige Samsung Galaxy S5 ontvangen 🙂

En dat terwijl ze eigenlijk pas vanaf de 18e geleverd konden worden. Wat een verassing!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@priscilla01 Je hebt de telefoon via GSM.nl gepreordered, deze staat niet in contact met Vodafone betreft leveringen, de levering en service gaan dan ook via GSM.nl en niet via Vodafone
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Staphenie ,

Oh lucky jij zeg! Veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S5, have fun!
priscilla01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@melvintje ik weet het daarom baal ik ook zo.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@priscilla01 Daarom is waarschijnlijk ook de reden dat jeje toestel niet op tijd ontvang, Want volgens de site is deze nog beperkt leverbaar, waardoor zou moeten betekenen dat je hem eigenlijk veel sneller zou moeten ontvangen
priscilla01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@melvintje ach dan nog maar even wachten. Ik wacht al 2 maand. Dan kunnen die 3 weken er ook nog wel bij. En mijn s2 doet het nog steeds na 4 jaar.
Staphenie

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje, gaat zeker goed komen :)!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
@priscilla01 Ja oke, maar je moet natuurlijk niet laten afslaan door een winkel, de site geeft aan beperkt leverbaar, wat zou moeten betekenen dat ze nog wat op voorraad hebben, tenzij de site niet actueel is
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic