Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes

Samsung Galaxy S5 - Officieel Topic

Hallo allemaal,

In dit topic vinden jullie de laatste officiële informatie rondom de Samsung Galaxy S5 lancering bij Vodafone.


Update 14-4: invullen datum deelname Galaxy Fit actie

Bij deelname aan de Gear Fit actie wordt op de Samsunwebsite om een aankoopdatum gevraagd:


  • Heb je voor 7 april besteld en bericht van ons ontvangen? Vul als datum 7-4-2014 in
  • Heb je op of na 7 april besteld? Vul je besteldatum in
Hoe je precies deelneemt aan deze actie vind je op de doos van je S5.
---------------------------------------


Update 11/4/2014 13:00

Alle toestellen uit de pre-orders zijn onderweg. Wanneer je jouw nieuwe Samsung Galaxy S5 precies ontvangt is nu wel nog afhankelijk van de logistiek van onze bezorgers.

De gouden versies worden volgende week verstuurd.

Kom je van een andere provider naar Vodafone met nummerbehoud? Dan wordt het toestel pas verstuurd na goedkeuring van de nummerbehoud-aanvraag.
Het kan zijn dat er individueel natuurlijk kleine verschillen zijn.
---------------------------------------

Update 24/3/2014 15:00:

We verwachten pre-orders die op dit moment worden geplaatst nog steeds direct uit te kunnen leveren. Bovenstaande leverdata kunnen dus nog steeds worden aangehouden.
---------------------------------------

Update 7/3/2014:

Je kunt een preorder plaatsen op deze link: https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/
De verwachtte leverdatum is, per toestel, op dit moment (voor klanten die op dit moment een bestelling plaatsen):


  • De witte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De zwarte Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 11 april
  • De gouden Samsung Galaxy S5 zullen we leveren vanaf 18 april
NB: Deze informatie geldt op 7/3/2014 om 12:00. Wij proberen deze informatie zo up-to-date mogelijk te houden. Aan de informatie op deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.
297 Reacties 297
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
- Gereserveerd -
Daantje1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
De gold gereserveerd!!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Kijk @Daantje1973 dat hoor ik graag :). En nieuwe Galaxy S5 gebruiker!
Wens je in ieder geval veel plezier ermee als je 'm binnen hebt.
Daantje1973

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt.gaat denk ik wel lukken heb nu nog een S3 en daar zeer tevreden mee geweest!!!
Emiel1001

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
nu is er reclame dat er een gouden S5 komt bij vodafone naast de zwarte en de witte. maar als je de ontboxingceremonie in barcalona hebt gekeken weet je dat er ook een blauwe versie is. komt deze ook beschikbaar bij vodafone?


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Emiel1001

Ik ben het even voor je gaan navragen maar de blauwe versie staat op dit moment niet op de planning. Op dit moment verkopen we dus inderdaad alleen de zwarte, witte en de gouden versie.
DVDRW85

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Korte vraagje(s) over de promotie actie die Samsung voor de Galaxy S5 doet.
Link: http://www.europe-samsung.com/tijdvooreengalaxys5

Vodafone staat hierbij als deelnemende "winkel". Mag ik er vanuit gaan dat dit ook geldt voor wanneer je de telefoon telefonisch besteld hebt?

Zo ja, levert Vodafone mij dan ook een kopie van de factuur of kassabon? Zoals in de voorwaarde van de actie staat. "slechts (een kopie van) de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop."

Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven.

Met vriendelijke groet,

L. Mulder
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DVDRW85 ,

Ja je moet bewijs hebben en hiervoor heb je en factuur nodig of bon. Met de post krijg je en factuur aan de zijkant of ergens anders op het doos te zien die kan ook belangrijke bon zijn.
Als je belt vraag dan even aan de medewerker aan de lijn of hij/zij je en bon kan versturen samen met je nieuwe toestel.

Dit is de voorwaarde die Samsung navraagt:

  • Voor deelname aan deze actie is een pre-registratie verplicht.
    Pre-registratie periode: 25 februari 2014 tot en met 10 april 2014
    Ga naar www.tijdvooreengalaxys5.nl en vul hier uw naam en e-mailadres in. U ontvangt e-mail met een promotiecode. Met deze promotiecode kunt u, na aankoop van de Samsung GALAXY S5 (G900F), het voordeel verzilveren.

    Registratie periode: 11 april 2014 tot en met 7 mei 2014
    Ga naar www.samsung.com/nl/promotion, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en print deze uit. De ontvangen promotiecode bij de pre-registratie moet bij het aanmeldformulier worden ingevuld. Stuur het ingevulde aanmeldformulier, samen met een kopie van de aankoopbon en een kopie van het IMEI-nummer van de verpakking uiterlijk t/m 22 mei 2014 (poststempel) naar:

    Samsung GALAXY S5 promotie
    Antwoordnummer 1075
    6200 VB Maastricht

    Bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.

De promotie zelf loopt via Samsung en niet door Vodafone (sommige mensen maken hier en vergissing in).
DVDRW85

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi SamsungExpert!

Bedankt voor je uitleg. Ik ben op de hoogte dat actie geheel door Samsung wordt uitgevoerd en niet bij Vodafone.
Je hebt mijn vraag duidelijk beantwoord. Ik was bang dat ik via jullie alleen een pakbon zou krijgen omdat het allemaal telefonisch is geregeld en dat het alleen administratief in jullie systeem staat.

Nu maar wachten tot jullie mijn zwarte S5 leveren zodat ik gelijk gebruik kan maken van de promotie.
Nog een mooie review schrijven en dan maar hopen dat ik ook die mooie Samsung Tab win 😜

Bedankt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DVDRW85 ,

Fijn om dit te horen :)! Vraag wel even voor alle zekerheid of de werknemer aan de lijn hij/zij graag en bon of factuur wilt verzenden zo heb je dus en duidelijke garantie. Vaak is er verwarring via de telefoon over dit soort acties.

Succes met die review en laat je het ons weten hoe het is gegaan met je nieuwe abonnement en telefoon?
DVDRW85

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey SamsungExpert!

Ik zal vrijdag nog even een belletje geven naar Vodafone 🙂

Zal het hier laten weten. Tot nu toe heb ik wel positieve ervaringen met het abbonement want die is zo te merken al wel in gegaan.

Prettige avond!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DVDRW85 ,

Hee bedankt! En jij ook en fijne avond toegewenst :), zet je wel even in en notitie van vragen aan de medewerker waarmee ik spreek of hij/zij en bon of factuur kan laten opsturen.

En succes.
En je bent altijd bij ons welkom op het Forum voor je vragen.


(Hopelijk heb je al en goed RED abonnement erbij gekozen.)
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @DVDRW85

Meestal krijg je inderdaad alleen een pakbon, ik raad je aan om even te bellen en om en hardware factuur te vragen. Al denk ik dat de pakbon ook gewoon voldoende zou moeten zijn, daar staat alles op dat ze nodig hebben.
Manou

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Samsung expert,

Ik heb vorige week de witte s5 bij jullie besteld. Nu wil ik eigenlijk liever de gouden versie. Kan dat nog gewijzigd worden?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Manou ,

Oei, niet dat ik dit 1, 2, 3 weet dit zul je echter moeten vragen aan de klantenservice zij kunnen dit inzien.
Je kunt de klantenservice bereiken via Twitter, Facebook de live chat maar ook via de telefoon!
www.vodafone.nl/support
DVDRW85

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey SamsungExpert,

Ik heb, op jouw advies, contact gezocht met de klantenservice van Vodafone via 1201.
Netjes te woord gestaan door een vriendelijke dame die mij vertelde dat Vodafone, via mijn manier van bestellen, alleen een pakbon mee stuurt bij de verzending. Een factuur is niet mogelijk. Zij adviseerde mij om anders ook even contact op te nemen met klantenservice van Samsung.

Prima, even bellen met Samsung is ook geen probleem.

Bij Samsung, wederom door een vriendelijke dame, te woord gestaan hierover.
Zij kon een heel duidelijk antwoord geven.

De pakbon mag gebruikt worden MITS hierop de leverancier (Vodafone in dit geval), type telefoon en IMEI-nummer vermeldt staat.

Laat ik dat hier ook maar even vermelden zodat het mogelijk ook bij jullie op de klantenservice bekend kan worden.

Groetjes, een herschrijfbare DVD uit het jaar 1985 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DVDRW85 ,

Hopelijk wordt dit snel opgemerkt bij de klantenservice hopelijk is het voor de reset wel allemaal gaat gegaan.
En hoe kom jij nou op die DVD weten we echt niet hoor :D. Laten we nu wel hopen dat het goed komt en gaat er iets mis weet je ons allemaal te bereiken!


@Jochen sorry heb perongeluk op de accepteer button geklikt zou je dit kunnen verwiijderen! Me telefoon werkte niet mee (was niet me bedoeling oeps)...



Misterlucky96

Gedreven Ontdekker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vrijdag bij The Phone House geweest en daar melden ze me dat Samsung Galaxy S5 pas later komt, rond eind maart. Moet ik dit geloven of slaat dit nergens op? ze hadden het over productie problemen met de lens van de Samsung.
Jochen
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
SamsungExpert schreef:

@Jochen sorry heb perongeluk op de accepteer button geklikt zou je dit kunnen verwiijderen! Me telefoon werkte niet mee (was niet me bedoeling oeps)...

Done :D!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic