Kerkdriel

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S3 - Vodafone - Verlengen

Waarom is de nieuwe Samsung Galaxy S3 nog niet als "pre-order" te bestellen als ik mijn abonnement wil verlengen?
11 Reacties 11
ruben

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Waarschijnlijk omdat ze wachten op de nieuwe abbonomenten die op 14 of 15 mei ingaan.
Ik kan hem nu al bestellen bij belsimpel.nl of studentmobiel.nl. Mijn vraag aan Vodafone is gaan jullie een beter concurrerend aanbod doen dan deze sites voor de galaxy S3. Angezien je  bij die sites de nog voordeligere oude abbonomenten kan afsluiten. Maar je moet bij die sites wel 65 euro meer betalen om te verlengen als bestaande klant dan als nieuw abonnee.
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@beiden,

Ik denk dat jullie hier geen antwoord gaan krijgen op deze vraag.
Dit Forum is meer van technische aard.

Het is makkelijker contact met de luitjes van Sales op te nemen, 0800-0560.

Kerkdriel
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou wel graag antwoord willen...
😄
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Kerkdriel schreef:
Ik zou wel graag antwoord willen...
😄
Dat heb je toch? 😉
 
NeznirV schreef:
@beiden,

Het is makkelijker contact met de luitjes van Sales op te nemen, 0800-0560.

 
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
NeznirV  heeft helemaal gelijk alleen de verkopers kunnen je vraag misschien beantwoorden...
ruben

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sales verteld me dat ze niks wisten. Terwijl iemand anders na 5 keer proberen via sales de s3 helemaal gratis heeft kunnen bestellen met een oud smart 100 abbo via een internet winkel.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
ruben schreef:
Sales verteld me dat ze niks wisten. Terwijl iemand anders na 5 keer proberen via sales de s3 helemaal gratis heeft kunnen bestellen met een oud smart 100 abbo via een internet winkel.
"Een internetwinkel" staat natuurlijk niet gelijk aan Vodafone zelf. De Bijenkort verkoopt ook andere zaken als Albert Heijn. Dat noemt men dus appels met peren vergelijken. 😉
Kerkdriel
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op facebook staat het inmiddels ook, klanten zijn erg ontevreden over Vodafone!
Het toestel moet toch gewoon als PRE-ORDER besteld kunnen worden met het oude abonnement rechtstreeks bij Vodafone!
Maar nee hoor.... Vodafone wil helemaal geen PRE-ORDERS met oude abonnementen voor de Samsung Galaxy S3 !!
 
Wedden dat vanaf volgende week woensdag de Samsung Galaxy S3 wel te PRE-ORDEREN is.....,
maar dan natuurlijk wel met de nieuwe abonnementen.
 
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Beste Kerkdriel,

waarom een toestel wel of niet als pre- order betseld kan worden bepaald omnze afdeling Marketing. daarop kunnen wij helaas geen invloed uitoefenen. Je wedt erom dat dit met de nieuwe abonnementen mogelijk wordt. Ik heb hiervover geen enkele informatie. het is mogelijk maar dat weten wij ook pas als het zover is, het spijt me.

Kerkdriel
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap uw uitleg wel.... vindt het alleen erg vreemd dat de afdeling Marketing dit zo doet..!!
Ik zal er verder maar niets meer over schrijven... heeft toch geen zin.
 
Alweer een klant die weg gaat bij Vodafone, toch jammer!
 
Ik had met contract graag verlengd bij Vodafone met een nieuw Samsung Galaxy S3 toestel met een oud abonnement en NIET met een van de nieuwe abonnementen die vanaf volgende week ingaan !!
 
Groet van een ontevreden Vodafone klant !!
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
hallo kerkdriel,

Ik vind het erg vervelend voor je maar ik zie nu wel een link staan om op de hoogte gehouden te worden van de Galaxy S III op onze site: http://www.vodafone.nl/galaxys3/. Ook wordt het toestel nu aangeboden op onze site: http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/mobiele_telefoons/alle_mobiele_telefoons/. Misschien moet je eens even kijken wat de mogelijkheden zijn, volgens mij heb je nu wel mogelijkheden. Ik zie dit ook pas sinds vanochtend op onze site staan.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic