Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

mobiel loopt vast Alleen-lezen Onopgelost

Halloo, ik heb al een tijdje last dat mijn mobiel vastloopt,ook al bij mijn samsung galaxy gio maar nu ook bij mijn lg optimus me.ligt dit aan mijn geheugen of aan het internet.ook heb ik last van mij...

Nieuw: Blackberry Curve 9380 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mede forum gebruikers, Wij mogen met trots de nieuwe Blackberry Curve presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij al een aantal specificaties! Di...

Nieuw: Blackberry Bellagio 9790! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mede forum gebruikers, Wij mogen met trots de nieuwe Blackberry Bellagio presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij al een aantal specificaties!...

Nieuw: HTC Explorer! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mede forum gebruikers, Wij mogen met trots de nieuwe HTC Explorer presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij al een aantal specificaties! Dit to...

Nieuw: Blackberry Torch 9810! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mede forum gebruikers, Wij mogen met trots de nieuwe Blackberry Torch presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij al een aantal specificaties! Di...

Abonnement veranderen. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik zit een beetje met een vraag.Ik heb reeds een abonnement van 2 jaar op mijn HTC Chacha. Ik heb hem nu 5 maanden.Ik heb voor kerst een Blackberry gekregen,Nu ben ik benieuwd of ik mijn abonnem...

Wifi nokia C3 Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag heb ik deze telefoon gekocht alleen mijn wifi doet het niet. als ik op internet wil gaan komt er te staan: Helaas is deze mobiele portal niet meer te benaderen via wifi. Wat kan ik hier aan do...

Laat je smartPhone langer leven op een batterij! Alleen-lezen Onopgelost

U kent het wel.... U koopt een prachtige nieuwe smartPhone... Hélemaal bling bling en gaat meteen aan het spelen. Joepie! :D...... totdat een paar uur later je telefoon begint te zeuren om stroom. Bah...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen