MarcelleNM

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Note N7000 laadt niet meer op.

Al een maand had ik het probleem dat het opladen niet meer goed werkte. Hij ging om de paar minuten van opladen naar niet opladen en weer naar opladen enzovoorts. Dit was sowieso al heel vervelend, maar sinds gisterenavond laadt hij helemaal niet meer op. Sterker nog, hij valt uit zodra ik de oplader er in doe. Dan moet ik de batterij er uit halen voordat ik hem weer aan kan zetten. Ik heb al verschillende opladers gebruikt, zonder resultaat.
De oplader past volgens mij gewoon goed, ik kan hem niet bewegen als hij in de telefoon zit.
 
Weet iemand wat ik moet/kan doen? Het komt ook echt heel slecht uit dat hij het nu niet doet...
 
 
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
MarcelleNM schreef:
Al een maand had ik het probleem dat het opladen niet meer goed werkte. Hij ging om de paar minuten van opladen naar niet opladen en weer naar opladen enzovoorts. Dit was sowieso al heel vervelend, maar sinds gisterenavond laadt hij helemaal niet meer op. Sterker nog, hij valt uit zodra ik de oplader er in doe. Dan moet ik de batterij er uit halen voordat ik hem weer aan kan zetten. Ik heb al verschillende opladers gebruikt, zonder resultaat.
De oplader past volgens mij gewoon goed, ik kan hem niet bewegen als hij in de telefoon zit.

Weet iemand wat ik moet/kan doen? Het komt ook echt heel slecht uit dat hij het nu niet doet...


Hey Marcelle,

Als je telefoon met geen enkele lader meer oplaadt dan is er toch duidelijk iets mis met het toestel. Mij lijkt dan de beste oplossing dat je even met je telefoon langs een Vodafone winkel gaat zodat ze daar een en ander voor je kunnen nakijken. Of ben je al eens bij een winkel geweest?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic