Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,282Oplossingen
  • 1,733Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

geen bereik pc. 4381 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb sinds vanmorgen geen ibternet in bovengenoemde regio. Vraag me af of er een storing is. Ben ook buiten deze postcode geweest, ook zonder internet, dus denk dat er iets anders aan de hand...

Agenda Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerkers.Ik kan in mijn agenda die standaard op de SIII staat niet meer gebruiken, ik ben al mijn agenda gegevenskwijt, als ik mijn agenda opstart dan zie ik wel de juiste maand enz.maar als ...

bbm werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

hi, mijn bbm werkt niet, ik kan wel whatsapp en internet maar niet bbm. bij status staat:blackberry registration : Noconnected to blackberry : Abortblackberry pin-pin : Abortkan iemand mij helpen aub

bbm werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Geplaatst in verkeerde board

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

verplaatst naar algemeen simkaart-topicBasT

Bas door Oud Community Moderator

batterij Alleen-lezen Onopgelost

sinds anderhalve week laat mijn s3 heel erg langzaam minimaal 15 op stroom gezeten en hij is nog niet vol!!! en als hij in de lader zit en ben aan het appen of iets anders loopt hij gewoon terug hoe k...

KLACHT Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Na meerdere malen contact te hebben gehad op facebook, meerdere malen mijn telefoon zogenaamd te laten repareren zonder dat er volgens jullie iets defect was, hij in de winkel voorzien is van d...

Opzeggen abonnement Alleen-lezen Opgelost

Beste, Ik ben een maand geleden gebeld met de vraag of ik mijn abonnement wil verlengen maar dit is niet het geval. Men heeft mij gezegd dat ik het via internet of de klantenservice kan opzeggen. Alle...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen