dooley schreef:
kan een preorder gecombineerd worden met vodafone next?... heb in april dit jaar mijn abonnement verlengd naar sim only, omdat ik even af wilde wachten op wat er uitgebracht zou worden dit jaar en mijn inmiddels 2 jaar oude galaxy S4 nog steeds feilloos werkt..
het uitkomen van de note 7 is precies waar ik op zat te wachten 🙂
Alle toestellen kunnen met Vodafone Next, dus ja. Maar let wel op, Vodafone heeft altijd een doos vol verassingen die soms onsmakelijk uitpakken, kan nu zijn dat je dit neemt, jaar later is NEXT ineens weg. of mag je ineens A of B of C weer niet. Is uiterst onvoorspelbaar. Idemdito met Vodafone New Phone Every Year.
Nam jaren terug de Note 3. NewPhoneEveryYear aan, hoppa, elk jaar nieuwe note. na 1 jaar nam ik dus de Note 4. Maaaaaaar hij mocht niet meer aan, op dat moment mocht het alleen weer aan op de S5 (of S6? iig wat toen nieuw was) en de nieuwe iPhone. Dus toen was het ineens "NewPhoneThatVodafoneChoosesEveryYear". Helemaal laaiend natuurlijk, zat ik 2 jaar met die Note 4. afijn, maand terug krijg je te horen, 'neeeee meneer, kan bij alle toestellen, alllllllemaal.' hoppa dienst is weg. Nu is er Vodafone Next.
Snap de service medewerkers hoor, die horen wat er op dit moment gaande is. en geven dat vol overtuiging door, maar zodra upper-management iets beslist, hoppa, veranderd.
Dus meneer
dooley, let op met dit soort dingen. Denk er 3x over na. Soms denk ik erover om dingen vast te zetten bij de Notaris met vodafone, puur om 'misverstanden' te voorkomen.
En laten wij dan niet beginnen over Vodafone Smartpass, 'betalen met je telefoon!', (met 3 toestellen in heel nederland, rest ging niet, was niet van vodafone, of was niet gecertificeert door visa, wat 200 jaar duurde, bla bla bla' haha, hou maar op.
Prima provider qua bellen, sms, internet hoor. maar let op de bij-diensten
😉