Pino82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Ace 2 + Vodafone

Goedemiddag!

Ik heb een probleem met mijn Samsung Galaxy Ace 2 waar ik niet uit kom, hopelijk weet iemand raad... Het probleem is dat mijn telefoon alle mobiele telefoonproviders vindt, maar met geen enkele verbinding kan maken. Ik zit bij Vodafone, maar iedere keer als ik een netwerk wil selecteren krijg ik een melding dat het mobiele netwerk niet beschikbaar is. Als ik de configuratie zo instel dat mijn telefoon automatisch een netwerk selecteert krijg ik geen foutmelding, maar kan ik nog steeds niet bellen. Als ik dan probeer te bellen krijg ik weer de melding "mobiel netwerk niet beschikbaar".

Iemand enig idee waar dit aan ligt? Het is vast een instelling, maar ik kom er niet uit.

Alvast bedankt!

Pino
1 Reactie 1
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Pino,

Vreemd dat je geen verbinding kunt maken met ons netwerk! Het klopt wel dat je geen verbinding kunt maken met andere netwerken. In Nederland kun je namelijk niet roamen. Alleen wanneer je in het buitenland bent, kun je verbinding maken met het netwerk van een andere provider. Heeft het in het verleden wel gewerkt? Het is namelijk mogelijk dat er iets mis is met je simkaart. Je kunt dit zelf testen door een Vodafone simkaart van een vriend/kennis/familielid in jouw toestel te plaatsen. Lukt het dan wel om verbinding te maken? Dan weet je in elk geval zeker dat er niets mis is met je toestel. Het is ook mogelijk om even binnen te lopen bij een Vodafone winkel. Hier kunnen ze jouw simkaart eventueel direct vervangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic