Ziegel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4, iOS 6.1.2 upgrade: camera werkt niet meer

Een paar dagen geleden iOS 6.1.2 geinstalleerd.
 
Ik weet niet of dat de oorzaak is maar plotseling werkt de camera niet meer. Het enige dat getoond wordt is de virtuele sluiter. De enige knop die nog werkt is die van het bekijken van de foto (links onderin het scherm) maar bij terugkeer naar de camerafunctie blijft hij weer hangen op die virtuele sluiter.
 
Verscheidene keren gereboot en opnieuw geinstalleerd via Itunes. Niets mag baten.
 
Ben erg benieuwd naar een oplossing en of dit een bekend probleem is.
2 Reacties 2
BruceD

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziegel schreef:
Een paar dagen geleden iOS 6.1.2 geinstalleerd.

Ik weet niet of dat de oorzaak is maar plotseling werkt de camera niet meer. Het enige dat getoond wordt is de virtuele sluiter. De enige knop die nog werkt is die van het bekijken van de foto (links onderin het scherm) maar bij terugkeer naar de camerafunctie blijft hij weer hangen op die virtuele sluiter.

Verscheidene keren gereboot en opnieuw geinstalleerd via Itunes. Niets mag baten.

Ben erg benieuwd naar een oplossing en of dit een bekend probleem is.
Hoi Ziegel,

Door de update zou de camera niet beïnvloed mogen worden. Probeer eens een backup terug te zetten voordat je 6.1.2 erop had geïnstalleerd. Werkt de camera weer?


Ziegel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je respons, ik ga het proberen zodra ik mijn kabeltje ter beschikking heb en laat het weten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic