pvn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Samsung GT-S7562 Galaxy S Duos reboot zeer regelmatig

Probleem omschrijving:
 
Ik ben in het bezit van een GT-S7562 dual sim toestel, omdat ik niet continue met een zakelijk en een prive mobieltje rond wil lopen. Op zich een mooi toestel, maar met één nare eigenschap. Hij herstart zichzelf met enige regelmaat.
 
Gegevens toestel:
Model GT-S7562
Android versie 4.0.4
Baseband versie S7562XXLH5
Kernel versie 3.0.8-1034323
dpi@DELL151 #1
Sat Aug 25 22:15:14 KST2012
Buildnummer IMM76I.S6562XXALHB
 
____________________________________________________________________
Op advies van Samsung:
eerst een factory reset gedaan. --> Geen resultaat
Vervolgens SD-card verwijderd ivm mogelijk slechte contacten --> Zonder SD-card nog steeds problemen
Nieuwe SIMS bij Vodafone en Telfort besteld aangezien de SIMS al wat ouder waren en ook hier slechte contacten zouden kunnen zijn --> Geen resultaat. Met nieuwe SIMS nog steeds reboots.
 
Alles zonder resultaat dus. Samsung adviseerde op te sturen, maar gezien het feit dat ik hem dan enkele weken kwijt zou zijn, voorlopig nog niet gedaan. Mijn vrouw gebruikt exact het zelfde toestel, maar dan zonder problemen (met Telfort en KPN als combinatie). Het leek mij een goede test om dan maar eens mijn SIMs in haar toestel te stoppen en haar SIMs in mijn toestel. En jawel --> Haar toestel gaat spontaan rebooten met mijn SIMs. Vervolgens getest door alleen de Vodafone SIM en de KPN sim nog eens om te wisselen. En ja, eea lijkt aan de Vodafone SIM te liggen. Zodra de Vodafone SIM in een van de toestellen zit, gaat dat toestel spontaan rebooten.
 
Het lijkt me niet zinnig om wederom nieuwe SIMs te bestellen, aangezien de reboot problemen bij zowel de oude als de nieuwe SIMS op lijken te treden. Rara, waar kan dit aan liggen?
 
 
25 Reacties 25
krisrock

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze oplossing is nog beter pvn!
Ga hem gelijk anders instellen!!
krisrock

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas werkt de oplossing van pvn niet bij mij:s
dus ik ben helaas weer terug gegaan naar de oude instellingen:s zonder mobiel internet:P
zijn er meer mensen waar de instellingen van pvn wel werken?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes


Hi @krisrock

Misschien kan @Paulito je vertellen of die oplossing nog steeds werkt. Misschien is er ondertussen ook wel al een andere oplossing beschikbaar.
krisrock

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maartje,

Ik hoop inderdaad op een update van samsung maar die is mij nog niet aangeboden.
Maar ik hoor natuurlijk graag de oplossingen van ander samsung duos gebruikers!

Gr krisrock
awerner

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedendag,
Ik heb het zelfde toestel gekocht en exact dezelfde klachten. Ook ik heb vodafone en kpn. Verder valt mijn wifi steeds uit en geeft hij een verificatiefout. Geregeld mijn router gereset maar hij blijft dit doen. Telefoon uit en aan opnieuw alles installeren, tot nu toe mag niets baten. Ik zou dus hierover informatie willen.
Groet van Angelique
awerner

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry ik heb tele2 en kpn. Ik heb geen internet bij mijn kpn en die zit bij mij in slot 2. Wie weet raad?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic