Sandor1

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Samsung GALAXY S10 Lite - Ziggo GO App

Hoi Vodafone,
Ik heb onlangs de S10 Lite gekocht met een Vodafone abonnement.
Maar bij mij werkt ZIGGO GO niet op het toestel, hij blijft hangen op het Ziggo logo.
Met Ziggo contact gehad, maar hen zeggen, omdat het een indiviueel probleem is, gaan ze me niet helpen.
Heb cache al verwijderd, app er opnieuw opgezet, zonder succes.
De software van de S10 Lite is Android 10, One UI 2.1 en April 2020 beveiligingsupdate.

Kunnen jullie me misschien helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het casten naar Chromecast of Apple TV is nog een dingetje. Daar lees ik wel vaker berichten over dat dit niet helemaal lekker werkt. Als het je echt om het casten gaat, dan is het vervelend en ben ik bang dat dit een dingetje is wat niet snel opgelost kan worden. Maar het normaal kijken moet wel gewoon lukken op je telefoon of tablet.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Sandor1 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje zeg, wat een afschuifsysteem van Ziggo. Het is een app van Ziggo en dan zou het wel netjes zijn geweest als die je dan verder helpen. Beetje vreemd dat ze je naar Vodafone verwijst!

Maar misschien dat ik je kan helpen. Ga naar je Mijn Ziggo en verander je wachtwoord van je Mijn Ziggo. Neem een wachtwoord zonder vreemde tekens! Als je dat hebt gedaan dan even Ziggo GO app verwijderen en opnieuw installeren en dan inloggen met je nieuwe wachtwoord. Waarschijnlijk doet die het dan wel en lukt het niet, dan even de klantenservice van Ziggo vragen of ze een reset willen geven en laat ze alles goed koppelen met je abonnement en Ziggo GO. 

Je kan ook hier wachten op een medewerker van Vodafone (die werken ook bij Ziggo) en die kunnen je helpen. Succes en ik hoop dat het je toch nog lukt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Sandor1 
Welkom op de Vodafone Community. 

Ook op jouw Samsung device met Android 10 hoort Ziggo GO natuurlijk te werken. Ik zie dat je van @Energieboy al een handige tip hebt gekregen om voor de zekerheid even jouw wachtwoord van Ziggo GO aan te passen. Heb je dit inmiddels al getest? Zo ja, dan ben ik benieuwd of je inmiddels al lekker online tv kunt kijken op jouw mobiele telefoon van Samsung. Zo niet, dan ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt als je Ziggo GO opent via de browser op je telefoon. Je kunt deze benaderen door te gaan naar ziggogo.tv. 

 

Sandor1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Vodafone wachtwoord is al veranderd. Met opstarten blijft ie gewon op het Ziggo logo hangen. En op de iPad werkt de app wel, maar zodra ik ga casten naar de Chromecast loopt ie vast. Op Ziggogo.tv werkt alles wel naar behoren. Wat nu?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Het casten naar Chromecast of Apple TV is nog een dingetje. Daar lees ik wel vaker berichten over dat dit niet helemaal lekker werkt. Als het je echt om het casten gaat, dan is het vervelend en ben ik bang dat dit een dingetje is wat niet snel opgelost kan worden. Maar het normaal kijken moet wel gewoon lukken op je telefoon of tablet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic