Andre Pen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SMS Informatie over verbruik Data

Gisteren rond 17:00 uur: Je 20GB bundel is op. Geen probleem nu begin je aan 20 GB dubbele data. Vanochtend 11:13 Waarschuwing 80% bereikt,. En 13:00: Nu is je data echt op ...

Het verbruik kan ik niet opvragen. Daar zijn problemen mee. Ik neem aan dat er meer problemen zijn.

Ik heb vanochtend en vannacht niets gedaan.... Iphone sinds 26 juli : 3.9 GB ? Hoe dan...

Ik heb mijn 50 GB Ziggo compensatie aangezet. Deze staat alleen nu bij de Buitenland Blox. Staat deze nu aan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Andre Pen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik werk niet bij Vodafone en kan daar niet zoveel over melden maar aangezien er meer mensen met deze problemen online zijn gekomen verwacht ik dat Vodafone problemen heeft. Er zijn op dit moment meerdere topics geopend met data verbruik en/of niet klopende data.

Nu hebben ze problemen gehad bij Vodafone, wat iets anders is dan dit, maar je weet het nooit. Ik hoop eigenlijk dat er snel een moderator van Vodafone online komt en dat die daar iets meer over kan melden. Het is wel erg storend de laatste paar dagen 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment is er nog steeds een storing Andre Pen. Zie voor meer informatie https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic