Lenneke

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

SIM kaart activeren?

Beste medewerker,

Ik heb een nieuwe sim gekregen voor een nieuw abonnement die vandaag in gaat. Er wordt in de brief alleen niet aangegeven hoe ik de nieuwe sim activeer. Hij pakt namelijk als ik hem in mijn mobiel doe geen internet en geen netwerk.

Met vriendelijke groet,
Lenneke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lenneke
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost via de chat 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Lenneke
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben overgestapt naar een scherp-abbonement en volgens Vodafone Support is bij een nieuw abbonement de SIM al geactiveerd. Toch kan ik geen netwerk bereiken. Het is wel in dezelfde telefoon als van een vorig abbonemetn (heb nu een SIM-only). Weet u wat ik nu moet doen?

Met vriendelijke groet,
Lenneke
Lenneke
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Heeft iemand een idee wat ik hier vandaag nog aan kan doen, ik ga morgenochtend op vakantie en kan hierdoor geen klantenservice meer bellen..
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Met een ander vodafone nummer 1201 bellen of 0900-0940 van een vaste lijn of niet vodafone nummer.
Of loop een shop binnen. Beste voor 17.00 uur 🙂
Lenneke
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Opgelost via de chat 🙂
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lenneke

Kun je ook aangeven hoe het probleem uiteindelijk is opgelost? Dan hebben andere forumgebruikers daar misschien ook nog iets aan, mochten ze hetzelfde ervaren. 😉

Klopt het dat je abonnement op het moment dat je de forum post plaatste nog niet actief was?
SERVANT

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben al ruim 5jaar klant bij Vodafone,heb ik sinds kort weer mijn abonnement verlengd met 2 JAAR,maar nu wil ik mijn sim actieveren kan dat niet want 1 rekening staat open.Al die 5 jaren altijd netjes betaald en 1 keer ben ik te laat dan wordt je gelijk erop afgerekend.Nou dat noem je nou eens service voor je trouwe klanten.Nou Vodafone ik zei altijd tegen iedereen die mij vroeg:hoe is het bij vodafone?Ik zei altijd: ik heb helemaal geen klachten over hun,maar dit.......vodafone je wordt bedankt,waar is de service gebleven????????
SERVANT

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb trouwens ook nog een zakelijk Vodafone abonnement......hoe bedoel ik ben trouw aan Vodafone......maar hun niet naar mij zo zie maar weer
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Servant, ik begrijp dat dit vervelend is. Echter is het helaas niet mogelijk wijzigingen aan te brengen aan je abonnement indien er sprake is van openstaande rekeningen. Hier valt dus ook een simkaart wissel onder. Raad je aan z.s.m. de rekening te voldoen om het alsnog in orde te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic