MariekeFerrari

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom lukt het maar niet een bestelling, die niet goed is afgehandeld, terug te draaien?

Ik heb eind oktober een bestelling gedaan, die niet goed is afgehandeld. Intensief telefonisch contact vanaf begin december heeft tot op heden nog niet tot een tevreden resultaat geleid. Ik ben al jaren klant bij Vodafone, maar wil dat niet meer blijven, omdat ik zeer ontevreden ben over de service!
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Marieke,

Allereerst welkom op het forum.

Jammer om te lezen dat je deze ervaring met ons hebt. Dat duurt inderdaad veel te lang. Ik raad je aan hierover even contact op te nemen met onze collega's van Facebook/Twitter. Zij kunnen proberen dit alsnog z.s.m. voor je op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic