Zakelijk abonnement afgesloten door mijn werkgever begin juli incl. Galaxy S6. Vrijdag opgehaald en SIM blijkt niet geactiveerd. Simpel denk je, even de klantenservice bellen zoals dat bij elk gerenomeerd bedrijf werkt. Niet dus, ten eerste is het volledig onduidelijk welk nummer je moet bellen en vervolgens word je van het kastje naar de muur gestuurd om uiteindelijk te horen te krijgen dat er al 21 dagen een storing geregistreerd staat op dit nummer en niemand me kan vertellen wat de status is en wanneer ik gebruik kan maken van mijn abonnement. Dan maar via Twitter zou je denken, die lossen het wel op... fout dus... "als me verteld is dat het probleem geregistreerd is, is men er druk mee bezig. Nee, we kunnen helaas geen indicatie geen want belofte maakt schuld" Serieus?Als ik nu naar een Vodafone winkel rij krijg ik zonder probleem een nieuw nummer maar een zakelijk abonnement activeren kost een maand en daar moet ik maar begrip voor hebben omdat Vodafone recentelijk "succesvol" een nieuw systeem heeft geimplementeerd??