marika

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S5

Goedemiddag,

Mijn samsung heeft een aantal weken dat hij continu opnieuw opstart en het dan ineens weer goed doet. Gisteravond is hij uitgevallen en kan niet meer worden opgestart. Er branden geen lichtjes en ook een andere batterij krijgt het niet aan de praat.

Wie kan mij hier verder mee helpen?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi marika,

Geen pretje dat je toestel het heeft begeven. Je geeft al aan dat je een andere batterij in het toestel hebt geplaatst dan de batterij die oorspronkelijk in het toestel zat. Dit heeft helaas niet mogen baten.
Wellicht een andere oplader proberen (als dit mogelijk is)? Is het toestel hiervoor in veel water-contact geweest?

Wellicht is het moederbord van je toestel defect (want je toestel toont zelfs geen lampje of geluid wanneer je deze probeert op te starten). Zonder een werkend moederbord zal de rest ook niet werken. Dit kan in een reperatie beter worden bekeken, daar zal actie worden ondernomen.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dit graag van je.

marika
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een andere lader ook al geprobeerd en niet met water in aanraking geweest. Ik zat gewoon op de bank toen hij het ineens opgaf. Ik denk inderdaad dat het het toestel zelf is.....
Heb je enig idee wat de kosten zijn van zo'n reparatie?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi marika,

Dat durf ik helaas niet te zeggen (had ik graag gedaan). Het toestel valt niet meer in de garantieperiode van 2 jaar? Misschien dat in de winkel meer duidelijker wordt wanneer het toestel aanwezig is.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi marika,

Je kunt inderdaad het best even langs één van onze winkels gaan.
Via de volgende link kun je een winkel vinden met reparatiecentrum: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/reparatie-verlies-of-diefstal.shtml
Gezien we niet weten wat er precies defect is, kunnen we je geen inschatting geven van de eventuele reparatiekosten. Mijn collega's in de winkel helpen je graag verder.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic