WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

S4 mini valt geregeld uit.

Hallo,
 
Mijn S4 mini valt gregeld uit. Zo om de 2 tot 3 dagen.Toestel is up to date kwa software.
Het toestel is al eens weggeweest voor reparatie.Omdat er bij terugkomst geen screenprotector op zat er van uit gegaan dat er een nieuw scherm opzat.
Echte nu weer twee keer uitgevallen.Opstarten lukt alleen na even verwijderen batterij.
Iemand dezelfde ervaringen of eventueel suggesties?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is wel vervelend als je deze problemen ondervindt. Als je het toestel al eens hebt opgestuurd raad ik je aan om en reset te maken van je toestel in je eigen huis, voordat je dit doet kun je het beste en Back Up maken van je data via Samsung Kies. 
 
Misschien dat dit kan werken.
WenW
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het toestel is al eens gereset.Bij de vorige reparatie ook uiteraard.
Ik gebruik het toestel zakelijk dus ik vind het persoonlijk tijd worden voor een nieuw toestel.
Daarbij is er amper bereik in Stein (lb) waardoor ik een femtocell heb moeten aanschaffen.
Je snapt wel dat ik niet blij ben met Vodafone.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Ik ga het helaas weer zeggen maar en reparatie lijkt me het beste :(. Bezoek en Samsung Service Center voor de duidelijke details zij zijn er speciaal voor je! En dat je niet blij bent begrijp ik... zeker en nieuw toestel als de Galaxy S4 Mini zou het normaal moeten doen...
 
Je kan ook nog even kijken naar de batterij van het toestel of deze ok is en de aansluiting van de batterij in je toestel of dit geen mankementen heeft.
kelly89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem ook met de s4 mini hiervoor een s2 gehad en nooit ergens problemen mee gehad en nu met de s4mini inderdaad dat hij telkens uitvalt of helemaal vast blijft hangen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kelly89 ,

Werkte mijn tips van hierboven ook niet?
Je kunt deze altijd proberen als je het nog niet heb getest.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic