4g Alleen-lezen Onopgelost
Wanneer krijgen we 4g op goeree overflakkee
Welkom op de Vodafone Community
Wanneer krijgen we 4g op goeree overflakkee
Zojuist een vodafone medewerker gesproken .geen storingen in helmond zover bekend.tijdens dit gesprek vol bereik en geen problemen met bellen.ik hang op en direct slecht bereik en weer geprobeerd te b...
De camera van mijn HTC One geeft problemen. Bij het openen van camera maakt hij gelijk een foto (of meerdere?) van het zelfde beeld en blijft op dat beeld staan. Ik heb de telefoon al uit en weer aan ...
Hallo, Ik heb een iphone 4 en ik heb blox van vodafone.Nu heb ik al een paar dagen last van het feit dat mijn whatsapp en mijn facebook niet werken als ik op 3G zit.Zodra ik WIFI heb doen ze het wel m...
Geachte vodafone,Komt er binnenkort nog een mogelijkheid om 4G verbinding met de iphone5 in Assen te krijgen?Trouwens op dit moment zou ik al een beetje blij zijn als ik überhaupt zou kunnen bellen. M...
Er zou een aanbod tot verlengen van mijn abonnement klaarstaan maar als ik inlog op my vodafone is er niets te vinden.
Goede avond, Ik heb sinds gisteren een note 3 met zakelijk red abbon ipv ondernemersbundel of hoe die ook heette. Ik heb nieuwe simkaart ingevoerd en aangemeld in mijn vodafone.Alles werkt maar ik zie...
Beste Vodafone, Ik heb per ongeluk 3 maal mijn pincode verkeerd ingetoetst en heb nu mijn pukcode nodig.Ik heb de klantenservice geprobeerd, maar die is gesloten op zondag, zou super zijn als ik via d...
ik de mijne net een paar maanden en heb nu al een paar probleempjes en ik vroeg me af wie er nog meer problemen hadik kan namenlijk niet zo heel veel vinden over de samsung s3 mini ja op dit forum maa...
Mijn Iphone 5c gaat sinds een week tijdens het bellen niet meer op lockscreen waardoor ik dus met mijn oor allerlei toetsen indruk of het gesprek beeindig. Erg vervelend..Heeft iemand hier ervaringen ...
ik heb de afstandsbediening van mijn tv (watchon) in het vergrendelscherm staan. Deze wil ik graag verwijderen, maar dat lukt me niet meer. Ik heb watchon al verborgen bij mijn apps, maar die afstands...
Hi allemaal, Zoals jullie waarschijnlijk al is opgevallen hebben we onze website, www.vodafone.nl, vernieuwd! Vandaag hebben we deze vernieuwing voor de meeste pagina’s van het persoonlijke deel van d...
Hi, op https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/internet-dagtarief.shtml staat er dat het tarief van EUR 1 per dag (100 MB) geldig is tot Jan 2014. Het is nu al Maart 2014. Wat is het nieuwe prepai...
Hallo Beste Nederlanders.Ik kocht gisteren een prepaid kaartje van Vodafone om onze Nederlandse klanten makkelijker en goedkoper te laten contact opnemen met onze webshop.We runnen een webshop vanuit ...
Komende week gaan wij over van Telfort naar naar Vodafone met onze zakelijke aansluitingen. Iemand enig idee hoe laat op de dag de nummers actief worden?
Hallo sinds 2 maanden beschik ik over een note 3 lte n9005 van uit nederland gekocht. Maar ik leef vanwege mijn stufie in turkije . 3 dagen geleden heb ik.mijn toestel geupdate naar 4.4.2 sinds dien w...
goedenavond, ik heb paar weken terug een internetstick gekocht. ik heb me prepaid internet weer opgewaardeerd met 20 euro en nu zie ik op myvodafone dat ik alleen maar de blox 1 dag buitenland kan aan...
Sinds ongeveer een week krijg ik geen melding meer bij het ontvangen van een sms. Geen geluid, geen trilling, geen icoon in de status, geen nummertje bij het berichten icoon. Het enige wat ik zie is e...
ik word niet goed op het moment van vodafone. zo vaak geen bereik het is hulpeloos. Ik denk erover om over te gaan stappen naar een andere provider. Wie heeft er nog meer last van in het postcodegebie...
Wanneer ik onderweg ben, heb ik vrijwel altijd 3G of 4G en kan ik gewoon data gebruiken.Behalve tijdens een gesprek...Of ik nou zelf bel of gebeld wordt, zodra de (gespreks)verbinding tot stand komt, ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |