Sinds een week of twee probleem met GSM 3G en ook soms WiFi. Geen contact met het netwerk. Wegvallende verbinding met 3G en ook een enkele keer onder 2G
Het lijkt mij er op dat er een fout in de firmware zit voor wat betreft de aansturing van de bel / 3G applicatie. De module lijkt spontaan vast te lopen. Of is een hardwarematige fout?
Bij de mededelingen staat onderaan het pulldown scherm Vodafone NL en bij geen verbinding zou alleen Noodoproepen mogelijk zijn. Dit betwijfel ik zeer.
Recent via Kies een firmwareherstel uitgevoerd.
AP + CP : I8190NXXAMG1
CSC : i8190nOXFAMG1
Model: I8190N. (3 maanden in gebruik)
VERSIE 4.1.2
Kernel. 3.0.31-1281031
Buildnummer : JZ054k.
Heeft Vodafone een oudere FW beschikbaar zodat Ik daarmee kan testen of het echt een FW/3G probleem is?
Moderator kunnen jullie zien of het toestel in het netwerk is opgenomen? NOC.
Graag een reactie.