Tembelsa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S

Waarom krijg ik een nieuwe simkaart

 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Tembelsa 
Dat is een hele goede vraag. Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde en zal je ook weten waarom je een nieuwe simkaart hebt ontvangen 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Tembelsa

Welkom op de Community van Vodafone! 
Heb je een nieuwe simkaart aangevraagd of een nieuwe telefoon besteld? 

Ik hoor graag van je.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas niks meer van je vernomen @Tembelsa.
Ben je inmiddels erachter wat onderweg was naar jou toe? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic