Lizzylizzz

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S.v.p. stoppen met bellen!

Beste mensen van Vodafone,
Ik heb overwogen te verlengen, maar helaas, het bereik van Vodafone is voor mij dermate slecht en ook de nieuwe abonnementen spreken mij totaal niet aan. Ik heb besloten over te stappen naar een andere provider.
Nu is het geval dat jullie me élke dag minimaal twee keer bellen met een onbekend nummer, waarschijnlijk vanwege het feit dat ik kan verlengen. Maar het begint nu aardig irritant te worden, dus wil ik jullie verzoeken a.u.b. te stoppen met mij te bellen. Desgewenst kan ik jullie via een privébericht mijn gegevens doorgeven.
Alvast héél hartelijk bedankt!
Met vriendelijke groet,
Melissa
8 Reacties 8
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Melissa,

Wat jammer dat je niet meer bij ons wilt verlengen! Dat vinden we natuurlijk niet zo leuk om te horen. 😞 Wel kan ik me voorstellen dat het erg rot is dat je zo vaak gebeld word. Weet je wel zeker dat je steeds door Vodafone gebeld word? Want eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat dit zo vaak gebeurt. Ook zou ik je willen aanraden om je in te schrijven in het Belmeniet register. Op die manier kun je in ieder geval voorkomen dat je benaderd wordt door bedrijven. Of heb je dit al eens gedaan?
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
dat hele bel me niet register werkt naar mijn idee ook maar half.

Ik sta ingeschreven bij het bel me niet register van zowel mijn vaste telefoon als mijn mobiele telefoon.
En op mijn mobiele telefoon wordt ik toch nog wel eens gebeld.

Komt vooral doordat je bij bedrijven vaak een telefoon nummer moet achterlaten. (voor het geval ze je moeten bellen)
Om vervolgens doodleuk "reclame" te maken via de telefoon.

Dit was overigens geen klacht richting vodafone.
Ik wilde gewoon even mijn gedachten over het bel me niet register uiten.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
belphegor schreef:
dat hele bel me niet register werkt naar mijn idee ook maar half.

Ik sta ingeschreven bij het bel me niet register van zowel mijn vaste telefoon als mijn mobiele telefoon.
En op mijn mobiele telefoon wordt ik toch nog wel eens gebeld.

Komt vooral doordat je bij bedrijven vaak een telefoon nummer moet achterlaten. (voor het geval ze je moeten bellen)
Om vervolgens doodleuk "reclame" te maken via de telefoon.

Dit was overigens geen klacht richting vodafone.
Ik wilde gewoon even mijn gedachten over het bel me niet register uiten.
Je kunt dan wel een klacht indienen want officieel is het niet meer toegestaan om benaderd te worden door bedrijven als je je hebt ingeschreven bij het belmeniet register (tenzij je klant bent van het betreffende bedrijf).
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Dat is wat ik bedoel.
Je bent klant bij dat bedrijf.

Voorbeeld.

Thuis heb ik Essent als energie leverancier.
Laatst belde Essent mij op (mobiel) met een mooie aanbieding.

Omdat ik klant was moest ik mijn telefoon nummer geven. Daar ik net verhuisd was had ik nog geen vast telefoon nummer dus heb ik mijn mobiel nummer moeten geven.
En dan bellen ze je.

Ik vind dat ze een optie moeten geven dat je aan of uit kunt vinden.
Ik wil wel gebeld worden
Ik wil niet gebeld worden

Dit is gewoon als je het mij vraagt een gaatje in de wet rondom het bel me niet register.
Zolang iemand klant is mag men die wel lastig vallen...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Belphegor,

Ik snap je, maar je hebt dan wel de mogelijkheid om het betreffende bedrijf rechtstreeks te benaderen om aan te geven dat je niet meer gebeld wilt worden. 😉
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
LOL.
Ik weet het. Vind het alleen jammer dat het altijd zo omslachtig moet gebeuren.
Je krijgt dingen als het ware "opgedrongen" en als je het niet wilt ben jij diegene die actie moet ondernemen.
Beetje het omgekeerde van wat eigenlijk normaal zou moeten zijn.
riantje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Helaas is het waar dat ze 2 keer per dag bellen, bij mij doen ze dat ook en niemand belt me met prive nummer behalve vodafone.
Heb al aangegeven dat ik vanaf 5 uur beschikbaar was en nu hebben ze niet eens gebeld om 5 uur!

Waarschijnlijk weer om te zorgen dat ik een abo neem, wat ik niet wil momenteel en anders wel naar mijn zwager kan die werkt in 1 van de vodafone winkels!

MvG,
Rianne van Beek
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dan zou ik inderdaad je zwager gewoon naar de leukste aanbieding laten zoeken op het moment dat je wel wilt verlengen. Mochten mijn collega's nog eens bellen is de oplossing eigenlijk eenvoudig: gewoon zeggen dat je geen interesse hebt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic