Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

GEEN INTERNET Alleen-lezen Onopgelost

HELPP!!!! Ik logeer tijdelijk bij mijn moeder... het blijkt dat zodra ik in haar huis ben dat ik geen internet-verkeer heb ..maar zodra ik buiten ga dat ik wel weer normaal gebruik kan maken van whats...

Red Business (Super) Alleen-lezen Onopgelost

Goede morgen, Twee vragen;Ik ben zeevarende. Begrijp ik goed dat je met het abonnement Business kan onbeperkt kan bellen van bv Finland naar Nederland maar ook van Finland naar Denemarken, maar niet v...

Zeer slecht G3 Groningen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb het forum al even afgestruint maar ik zie geen recente post (max 2 dagen oud).Maar sinds ongeveer 5 dagen heb ik in Groningen zeer slecht G3 bereik (postcode 9823AB)Dit was eerder wel gewo...

BlackBerry 10 Alleen-lezen Onopgelost

Heey, zijn er al mensen die uitkijken naar de BlackBerry 10 ? Ben erg benieuwd naar de reacties hier op het forum. Zijn ze er nog ? De BlackBerry users die na al het Android geweld van de laatste tijd...

Web Crew Weekhit 4: Where's my Perry? Alleen-lezen Onopgelost

Hey Iedereen!Iedere week duiken leden van de Web Crew leuke apps op die we veel spelen of die we gewoon erg gaaf vinden. Zo krijgen jullie een kijkje in wat een team dat iedere dag met mobiele telefoo...

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een probleem met mijn telefoon, Samsung Galaxy S2. Als ik de telefoon aan doe, hoef ik geen pincode in te voeren. De telefoon gaat gelijk aan. De telefoon maakt dus geen contact met de sim. Ik ...

promo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,vorig week heb ik een nieuw abonnement afgesloten. Met de promo actie 50% op de gehele looptijd. Ik heb de red abonnement. Zojuist kreeg ik een rekening van €105,-.Ik heb het gevoel dat de promo...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen