Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,212Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

9713 AB - Groningen - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Hi, Momenteel worden er werkzaamheden uitgevoerd op deze locatie in verband met de aangekondigde netwerkverbeteringen.Tijdelijk kan dit voor overlast zorgen. Hiervoor onze excuses. Abonneer je op dit ...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

9726 JM - Groningen - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Hi, Momenteel worden er werkzaamheden uitgevoerd op deze locatie in verband met de aangekondigde netwerkverbeteringen.Tijdelijk kan dit voor overlast zorgen. Hiervoor onze excuses. Abonneer je op dit ...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

9301 LL - Rhoden - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

7902 EG - Hoogenveen - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Geen 3G internet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al sinds enige tijd het probleem dat ik geen 3g internet heb als ik buiten loop. Wel het 'normale' g internet maar geen 3g. Hij is dus ook onwijs traag met laden van eigenlijk alles: facebook, ...

LeCcY door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy s (plus) valt steeds uit............ Alleen-lezen Onopgelost

hoii Ik heb sinds ongeveer een jaar een samsung galaxy s plus. Maar sinds kort valt hij telkens uit. In het begin was het nog maar 1x per dag maar het is steeds erger geworden. Nu is het zelfs zo erg ...

Sony Xperia P - Simkaart niet voorzien van MM #2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem met mijn Sony Xperia P. Ik heb zojuist mijn abbonement verlengd bij vodafone en daarbij een Sony Xperia P genomen. Na hem hebben opgestart etc. en ik mijn mobiele internet n...

Freek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nog steeds geen toestel - zeer ontevreden. Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil hier graag even kenbaar maken dat ik ontzettend ontevreden ben over de levering van Vodafone na het verlengen van abo + toestel.Ten eerste vond (vind) ik het zeer vreemd dat er geen orderstauts...

Opwaarderen. Alleen-lezen Onopgelost

Dit duurt nu wel te lang hooor pff Nog steeds kan ik niet opwaarderen -zucht-

Sasa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt volgend jaar af. Hoeveel maanden voor het einde van mijn contract bij de andere provider, mag ik overstappen naar Vodafone (met nummerbehoud)...

Chun door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wifi Alleen-lezen Opgelost

misschien een rare vraag als je op wifi thuis zit en je hebt mobiel data aanstaan wat gaat dan voor

mohpa6 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Slechte service bij Vodafone en Apple Alleen-lezen Onopgelost

Mijn net nieuwe Iphone was niet helemaal in orde, dus ging deze terug naar Apple. Eindelijk zou ik vandaag mijn nieuwe Iphone, na een maand gewacht te hebben, weer ophalen in Den Helder. Ik ben dan oo...

Oz door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Galaxy S3 Jelly Bean? Alleen-lezen Onopgelost

Alle vragen over Jelly Bean voor de S3 zijn samengevoegd in 1 topic.

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Verwijderen whatsapp geschiedenis Alleen-lezen Onopgelost

Sindskort geeft mijn bb de volgende error: Fout: sqlite error (delete chat history): net.rim.device.api.database Database exception: database disk image is malformed. Als ik mn whatsapp gesprekken ver...

femket door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen voorziening voor SIM:2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn telefoon geeft ineens aan :Geen voorziening voor SIM:2Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen heb geen andere telefoon om klantenservice te bellen en heb niet echt zin om uren achter de tel...

Josbouw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4132 XE - Vianen - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

9742 NG - Groningen - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

3024 SH - Rotterdam - Netwerkverbeteringen Alleen-lezen Opgelost

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Steeds uit het blackberry netwerk word ik gegooid Alleen-lezen Onopgelost

De titel zegt het al...Ik heb een blackberry boid 9780Sinds de zomer doet hij af en toe raar en wordt ik zomaar uit het blackberry netwerk gegooid.3G staat dan nog wel aan dus kan wel gebeld worden ma...

Rude door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen