Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,321Oplossingen
  • 1,792Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

linux Alleen-lezen Onopgelost

ik wil mijn k3772 prepaid modem onder linux gebruiken. het modem werkt op zich, maar ik wil graag weten welke init strings ik voor het modem moet gebruiken. Ik heb geprobeerd Init1=ATZ, Init2 = ATQ0 V...

Geen 3G op 2493 BR Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan sinds afgelopen vrijdag geen verbinding meer kunnen maken met 3G. Via Vodafone Webcare is bevestigd dat er een storing is in mijn postcode gebied. Kan hier iemand meer over vertellen over de vo...

Paarse krokodil Alleen-lezen Onopgelost

Nou ja, paarse krokodil.... Maar het is in ieder geval vergelijkbaar! Mn telefoon wordt minder, en ik mag een nieuw abonnement afsluiten. Joepie! In de winkel wordt er gezegd dat toestellen via intern...

netwerkfout Alleen-lezen Onopgelost

Als ik facebook wil openen, krijg ik de melding netwerkfout. Ook kan ik geen verbinding maken met de itunes store.Whatsapp komt wel binnen, maar kan ik vervolgens niet openen of lezen.Dit probleem heb...

Vertraging Alleen-lezen Onopgelost

Als ik iemand aan de telefoon heb dan is er een vertraging tijdens het gesprek. Wat je ook weleens bij het NOS nieuws ziet als er een gesprek wordt gevoerd met iemand aan de andere kant van de wereld....

4G met bel + Sms + web Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Wanneer worden abonnementen beschikbaar voor mijn abonnement soort, bel + sms + web. Kan ik evt overstappen op Red abonnement of moet ik een termijn afwachten. Ik zit nu in mijn eerste jaar. In ma...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen