John53

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Roaming in Italië en Frankrijk

Heb sinds dit jaar Vodafone. Deze zomer heel veel roaming problemen in Italië en Frankrijk. Verbinding met netwerk valt ieder paar minuten uit. Alles geprobeerd. (Toestel aan en uit, instellingen gecontroleerd, van provider gewisseld) Niest helpt. Eerder bij T-mobile nooit problemen. Wie helpt??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hmm, dat is wel heel vervelend 😞
Zou het toch nog even via de klantenservice proberen (je kan chatten, of bellen (gratis)) en kijken of ze je kunnen helpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @John53 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel erg vervelend en dit jaar wel meer mensen hier op de community een bericht achter gelaten met slechte verbinding tijdens hun vakantie. Mocht je nu nog in het buitenland zijn dan is mijn advies om te zien of je langs een GSM winkel kan, daar in de buurt, en te vragen of er klachten zijn over het netwerk. Je zou ook de Vodafone Klantenservice kunnen bellen, in Nederland, en vragen of ze je nummer een reset willen geven. Het probleem is dat je in het buitenland te gast bent en het weer kan soms ook het probleem zijn. De laatste tijd hebben wel meer mensen problemen in het buitenland met het netwerk, misschien ligt het wel aan het warme weer? Het is altijd heel lastig en het helpt niet dat als ik zeg in Duitsland en België te zijn geweest zonder problemen. Vraag om een reset en anders zou je nog een toestel wissel kunnen doen? Maar dan echt een heel ander toestel, liefst ook ander merk. 

Hoop dat het je lukt en dat je een beter bereik hebt en krijgt. 

John53
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Energieboy,

dank voor je reactie. Mijn vrouw met eveneens een Vodafone abo had dezelfde problemen, ander toestel zelfde merk.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hmm, dat is wel heel vervelend 😞
Zou het toch nog even via de klantenservice proberen (je kan chatten, of bellen (gratis)) en kijken of ze je kunnen helpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic