Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,408Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Betalen om voicemail te beluisteren? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een aantal voicemail berichten die ik wil beluisteren. Verbaas me erover dat ik de zin "u heeft niet voldoende tegoed, u kunt opwaarderen" etc. te horen krijg als ik 1233 bel. Moet ik nou werke...

Dubbele data vanuit Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, omdat ik Ziggo klant bent zou ik dubbele data krijgen. Ik heb mij twee weken geleden aangemeld maar tot op heden nog geen dubbele data. Ik vind het pure misleid...

Dimi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Red together Alleen-lezen Opgelost

Ik ben geinteresseerd in een VODAFONE Together abonnement af te sluiten maar vind de totale GB erg hoog en kan ook gerust met een kwart GB (50GB) uit de voeten. Is dit ook mogelijk en zo ja wat zijn d...

Salmam1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

scam telefoonnummer Alleen-lezen Opgelost

https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/trap-niet-in-whatsapp-kettingbericht-over-duur-telefoontje-van-0641216011/ Hoezo is het nog steeds mogelijk dat dit kan? Zou dit niet verboden/onmogelijk gemaakt ...

Phisng mail Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een mail van jullie ontvangen met een betaling met een laatste waarschuwing voor een betaling. Met een duits rekeningnummer. Klopt dit of is dit een nepmail?

Geen of toch wel week rewards punten? Alleen-lezen Opgelost

ik kreeg van middag het onderstaand bericht: Hi Jeroen010vld, Alsjeblieft, je wekelijkse update! Punten + 0 punten Volgende keer beter! Heb je nu tijd om nieuwe punten te sparen? Bekijk de actieve top...

door Niet van toepassing

Mobiele nummer kwijt Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Na vele jaren trouw klant te zijn geweest bij Vodafone en mijn rekeningen altijd netjes op tijd heb betaald heb ik besloten een nieuw abbonement af te sluiten bij KPN aangezien dat voor mij...

Ameziane door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Fiets gewonnen Alleen-lezen Opgelost

Op 18 februari j. l. ben ik gebeld door iemand van vodafone dat ik de majoor fiets heb gewonnen in de maand oktober vorig jaar, omdat ze achter lopen met de trekking van de winnaars. Ik zou gebeld wor...

InekeR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

6 of 3 maanden imusic? Alleen-lezen Opgelost

Heren, Ik heb een abbonement Red TOgether en een nieuwe iPhone van Vodafone. De webformulier voor een 3-maand proef van iMusic is bereikbaar maar ik zie de 6 maanden uitnodiging of SMS-je niet. Hoe ka...

Welkomsnaam mijn vodafone. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik probeer mijn vraag hier neer te leggen, kom er zelf namelijk niet meer uit. Het probleem is het volgende. Als je inlogt in de mijn Vodafone omgeving via de website of de mobiele applicatie k...

Extra data sinds maart Alleen-lezen Opgelost

Het is 5 maart 2020 en zie dat ik 10 GB data extra heb gekregen,bedankt daarvoor maar waar heb ik dat aan te danken?

PeterJohan door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

mijn gegevens Alleen-lezen Opgelost

Als reactie op steven om na te gaan of ik 1 vd winnaars ben xxxxxxxxxx xxxxxxx xxxxx Jammer dat de actie is gestopt. Bedankt fijne dag Moderator edit: naam verwijderd.

Dataverbruik in Europa Alleen-lezen Opgelost

Kun je nu de data van het red together abonnement verhoogt is ook meer gebruiken on europa ?

20000mb ipv 30000mb per maand Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds vandaag een red abonnement, in de emails over mn bestelling staat dat ik 30000mb krijg, maar ik log voor het eerst in en zie 20000 staan

RyYor door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Databundel Red Together Alleen-lezen Opgelost

In de maand februari hadden we plotseling 360Gb data ipv 160Gb. Nu is het 1 maart en hebben we een databundel van 200Gb ipv 160Gb. Kopt dit of is er sprake van een fout?

Defrie76 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S20 blauw niet te bestellen bij Friends & Family? Alleen-lezen Opgelost

Klopt het dat je de s20 plus bij Friends & family niet in het blauw kan bestellen of komt dit nog? Via myvodafone staat deze er namelijk wel bij.

Ambiee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foutmelding bij gebeld worden in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

mijn vrouw heeft een belgische mobiel nummer en kan mij niet bellen. normaal wel. ze krijgt te horen dat ik niet bereikbaar ben. ik kan haar wel bellen. Is er momenteel een storing?

peters door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

verkeerde datum in app Alleen-lezen Opgelost

Jullie app weet niet dat februari maar 28/29 dagen heeft

Harrydej door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen