Beste Lezers,
via de chat in de Vodafone app besproken om mijn telefoon abonnement te verlengen. Helaas werd mijn toegang tot de chat terwijl we in gesprek waren 3 keer stopgezet.
In de chat hadden we besproken dat ik een korting zou krijgen, maar bij de 3e keer heb ik zelf online verlengd via de website. Daar krijg ik geen korting en die konden ze me ook niet meer geven op dit abonnement.
Binnen 10 minuten probeerde ik het abonnement te annuleren telefonisch, helaas was dit geen mogelijkheid meer omdat de verzending al verwerkt was.
Mij werd geadviseerd de volgende dag de telefoon niet aan te nemen bij PostNL en deze gelijk retour te laten sturen.
Dan zou Vodafone contact met mij opnemen om alsnog te verlengen met korting.
4 dagen later maar eens gebeld omdat ik nog niks gehoord had, toen werd mij verteld dat dit maximaal 10 werkdagen ging duren om het retour te verwerken.
Inmiddels 2 weken verder en mijn retour is nog niet verwerkt en mijn geduld is op,
iemand hier ervaringen mee ? Of tips wat ik nu kan doen.