Dwessels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart werkt niet optimaal

Sinds een paar dagen springt mijn simkaart ineens op geen service, na een paar minuten gaat hij weer over na t gewone netwerk, hij blijft dit alleen de hele tijd doen waardoor ik niet altijd bereikbaar ben. Wat kan ik hier aan doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dwessels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou de kaart er even uit kunnen halen, schoon maken met een schone theedoek en kijken of het dan weer werkt. Mocht het niet lukken dan kan je het beste even langs een winkel van Vodafone en je kaartje laten omruilen (wel even je legitimatie meenemen en je bankpas). Maar je kan deze natuurlijk ook opnieuw aanvragen via de klantenservice van Vodafone. Er zijn misschien wel kosten aan verbonden!!

Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Dwessels
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou de kaart er even uit kunnen halen, schoon maken met een schone theedoek en kijken of het dan weer werkt. Mocht het niet lukken dan kan je het beste even langs een winkel van Vodafone en je kaartje laten omruilen (wel even je legitimatie meenemen en je bankpas). Maar je kan deze natuurlijk ook opnieuw aanvragen via de klantenservice van Vodafone. Er zijn misschien wel kosten aan verbonden!!

Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met de simkaart of speelt het probleem nog steeds?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic